Gå til innhold

så deilig å få litt voksen tid igjen på kvelden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eldstejenta legges seg kl 1930 og nå har minstejenta (10 uker) lagt seg kl 2045:) plutselig ville hun begynne å legge seg så tidlig :)hvor deilig er ikke det:) hun sover da helt til i morgen til et sted mellom kl 0730-0830, det samme med eldstejenta, godt med soveunger:)

flinke jenter jeg har, må bare skryte litt etter å hatt mange uker med bare tull fra minstejenta. jeg skrev et innlegg her for en stund siden at jeg hadde fødselsdepresjoner, det er heldigvis ikke værre, men begynner å bli bedre, og bedre blir det når hun legger seg uten noe som helst trøbbel, bare smiler til meg når jeg legger henne, det varmer mammahjertet, endelig begynner jeg å få morsfølelse og det er så godt, nå liker jeg å ha en baby:)

ha en fin kveld videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre at det går bedre med deg og den lille. Nyt kveldene og kos deg.

Skrevet

Så deilig :) Det er skikkelig deilig med voksentid på kvelden.

Her legger minsten på 4 1/2 mnd seg i 19-20 tiden og eldste i 19-19.30 tiden så vi skulle jo fått masse tid på kvelden, men den gang ei, eldste har akkurat sovnet(det er hvetfall stille) Hun har den siste uken løpt ut fra rommet å vi har lagt henne inn, så har hun løpt ut igjen å vi har lagt henne inn, slik har vi gjort heeele kvelden, hun gir ikke opp heller før etter mange timer.

Gleder meg til vi får kvedene tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...