mamman til 2 godjenter:) Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 eldstejenta legges seg kl 1930 og nå har minstejenta (10 uker) lagt seg kl 2045:) plutselig ville hun begynne å legge seg så tidlig :)hvor deilig er ikke det:) hun sover da helt til i morgen til et sted mellom kl 0730-0830, det samme med eldstejenta, godt med soveunger:) flinke jenter jeg har, må bare skryte litt etter å hatt mange uker med bare tull fra minstejenta. jeg skrev et innlegg her for en stund siden at jeg hadde fødselsdepresjoner, det er heldigvis ikke værre, men begynner å bli bedre, og bedre blir det når hun legger seg uten noe som helst trøbbel, bare smiler til meg når jeg legger henne, det varmer mammahjertet, endelig begynner jeg å få morsfølelse og det er så godt, nå liker jeg å ha en baby:) ha en fin kveld videre:)
Vicky 83 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Så kjekt å høre at det går bedre med deg og den lille. Nyt kveldene og kos deg.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Så deilig Det er skikkelig deilig med voksentid på kvelden. Her legger minsten på 4 1/2 mnd seg i 19-20 tiden og eldste i 19-19.30 tiden så vi skulle jo fått masse tid på kvelden, men den gang ei, eldste har akkurat sovnet(det er hvetfall stille) Hun har den siste uken løpt ut fra rommet å vi har lagt henne inn, så har hun løpt ut igjen å vi har lagt henne inn, slik har vi gjort heeele kvelden, hun gir ikke opp heller før etter mange timer. Gleder meg til vi får kvedene tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå