bondemor Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 jeg har så mye og vonde kynnere. er i uke 32. er like vonde som jeg husker det var sånn siste uka forrige gang. sånn at jeg må slutte med det jeg gjør og puste meg gjennom de. ikke regelmessig da og føler ikke jeg skal føde men bare lurer på om det er fler som opplever det samme.. synes bare det begynte vel tidlig.
aprilb Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 skriver meg på her... er 2. gangs gravid, men kommet helt til 40+5 i dag. Sist gang hadde jeg nesten ikke kynnere, og kjente ingen modningsrier.. Plutselig fødsel på 1,5 time. Denne gangen har jeg gått med kynnere siden uke 32, og de to siste dagene er de like vonde som jeg husker de var da fødselen var i gang sist. Har hørt man kan bli mer plaget med kynnere jo flere graviditeter.. stemmer visst her..
**synne** Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har også hatt mye vonde kynnere denne gangen. Er mitt tredje svangerskap, og ikke hatt sånn med de to forrige. Utrolig slitsomt. Er 36+1 i dag og har hatt disse i mange uker nå. Sist fødsel skjønte jeg ikke at fødselen var i gang før rett før gutten kom ut omtrent. Hadde masse kynnere hele kvelden og slimproppen gikk sånn jevnt over fra kl 17 og utover... litt og litt... Kynnerne var helt smertefrie, så forstod ikke at det var rier. Litt skummelt å tenke på nå, for hvordan i all verden skal jeg skjønne at fødselen starter nå da? Når jeg ikke hadde smerter sist gang, men har det nå -lenge i forkant?? Gutten var ute 20 min etter at jeg ankom sykehuset, så denne gangen kommer jeg til å dra med en gang jeg tror noe kommer til å skje.. Det med at "du vet fødselen er i gang når det skjer" stemmer ikke på meg iallefall.. Enda det var andre gangen!! Med første våkna jeg på natta og trodde jeg hadde mageknip -så jeg gikk på do både en og to og tre ganger før det gikk opp for meg at det jo var fødselen som var i gang... *ler* KAnskje jeg som er litt treg??? hehe...
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Hehehe flirer litt av den der du vet når det er alvor greia jeg også.... Sist våknet jeg av at jeg var sulten trodde jeg litt rar følelse i magen plask der gikk vannet og vi var på 5 cm, så halvannen time senere med rier var det ca 9 cm.... Ingen vonde kynnere. Er visst litt treig jeg også Denne gangen vonde kynnere føles som riene fra 5cm sist hver kveld de er regelmessige en time eller to 3 min mellom, varer 1 min så dabber de av. De mener det kan gå veldig fort nå men kanskje det blir motsatt hos meg
**synne** Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Jeg kom inn på sykehuset med 7 cm åpning, og 20 min senere var han ute... Når jeg kom inn sa de at de trodde jeg var en som tulleringte de, for jeg tok så lett på det i telefonen... Jaja... Mine vonde kynnere er heldigvis ikke regelmessige enda. -Ikke som jeg har fått med meg iallefall... Men så har jeg 30 dager til termin enda, så forventer ikke fødsel heeelt med det første..(selv om forrige kom 17 dager før termin..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå