Gå til innhold

Magen er jo så liten.. :( Vil strutte, jeg!

Anbefalte innlegg

Er uke 27+6 i dag, og har tatt jevnlige magebilder dette svangerskapet sånn som sist. Magen var ganske mye større med førstemann, enda jeg da også lå godt under sf-kurven.

Men nå er det jo bare rart!

Jeg viste frem to og to bilder til sambo nå, og konklusjonen var at jeg faktisk så større ut både da jeg var 22+5 og 25+3 dette svangerskapet enn jeg var i går, og mye større forrige gang! Bildene er tatt på samme tidspunkt på døgnet, og flere timer etter mat.

Syns dette er så kjedelig jeg, selv om jeg vet jeg bare burde være glad til for at jeg ikke blir så stor og tung. Men.. Det er jo så flott med sånne struttende, store høygravide mager! Og da blir jeg vel ikke sånn denne gangen heller da. *Sukk*

(Ja, jeg vet det er pussig å klage over.. Heheh.. ;))

Forøvrig starter vi nyåret med ett brak rett inn på 3.tri, det er jo en god start på 2011 :))

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det.

Hadde det sånn med førstemann, fikk ikke mage før rundt 5. eller 6. måned. Men plutselig kom kulemagen, nesten over natta ;) Grunnen til at jeg hadde under rødstreken på SF-målene sist, var at jeg bar barnet lavt, for hun var jo absolutt ikke lita når hun kom til verden, 8 dager før termin :)

Denne gangen bærer jeg tydeligvis høyere (kanskje pga. motsatt kjønn?), og derfor er både magen og SF-målene mye større :)

Plutselig kommer magen din også :))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...