mandalay Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg og samboer planlegger en sydentur i mars/april. Da vil frøkna være ca 6 mnd. Noen som har tips til steder/hoteller? Ønsker å reise et sted i Europa, helst leilighet i hotell med ballkong, barnevennlig, sentralt i forhold til restauranter og ikke minst til et sted hvor det er varmt i mars/april. Tips mottas med stor takk:-)
velsignet med to Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Vi var nettopp på Gran Canaria, Maspalomas Dunas med vår 6 mnd gamle jente. Synes det var helt topp jeg, vi bodde i leilighet på bakkenivå med stor platting. Stor fin restaurant på hotellet, et par restauranter like rundt hjørnet, 15 minutter gange til stranda med masse butikker og flust av restauranter, 15 minutter gange andre veien til stort senter med restauranter og aktiviteter for litt eldre barn.
Løvinna30 Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg stemmer for Gran Canaria, på et Sunwing hotell .... ving har Sunwing.
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Vi var akkurat på Gran Canaria med vår 3 mnd gamle datter, vi var i Puerto Rico, på hotell Puerto Azul, og det var fantastisk!! Bestiller du "all inclusive" får du 3 varme måltider hver dag, med mange forskjellige retter å velge mellom. Maten er varm og av god kvalitet, vi spiste der hver eneste dag i tillegg er det alltid mat i bassengbaren. Det er heiser der som er veldig raske, noe som er praktisk, og det er både et vanlig basseng, et barnebasseng og et oppvarmet basseng. Negative sider er at det er ikke noe barne vennlig i byen om kvelden, men fra hotellet merker du ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå