Puppemamma Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Kjenner det kun i den ene puppen enda, men usikker på hva dette kan være. Mini har hvitt belegg på tunga som "kan" være trøske i følge sykehus, men ikke sikkert. har ikke merka noe før nå... Mini er 16 dager. Anyone?
Tantrum Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Om det stikker/svir I brystet, vet jeg ikke hva det kan være,men om det er ømt på BRYSTVORTENE og sårt der; så har du vel fort en soppinfeksjon (siden babyen har et hvitt belegg i munnen). Få deg en kur med soppdrepende, det holder å behandle deg selv (minien blir jo automatisk behandlet når du ammer.....)
laroos Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Jeg hadde sopp i kun det ene brystet sist. Det begynte som kløing på utsiden, og så gikk det inn i brystet. Kjentes som en klo, og var ufattelig vondt, spesielt på natta. Krem til meg og mikstur til ungen hjalp ikke, så måtte på tablettkur. Ikke sikkert det er sopp du har i og med at det bare er 16 dager siden du fødte - kan være at det er brystene som tilpasser seg sin nye tilværelse som melkemaskin også!
Daydreamer 81 Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Kanskje du har reunalds syndrom? Høres ut som det kan stemme med symptomene. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå