Gå til innhold

Kun 181 dager igjen til jeg kan spise all den maten jeg har SÅ lyst på - jippi! :P

Anbefalte innlegg

Er det ikke typisk.. spiser sjelden både gravlaks, røkelaks, roastbeef, brie, spekemat osv osv, men NÅ og de siste ukene har jeg hatt så uuuutrolig lyst på nettopp sånn nei-mat :)

Er vel tvilsomt om de har sånn mat på føden, men såfall skal jeg ønske meg dette som "fødemat" - istedenfor jordbærsyltetøy som de serverte sist :)

Fortsetter under...

Med mindre du skal amme... da kan du ikke spise alt likevel =P

Jeg gledet meg også til å spise alt jeg ville.. frem til jeg kom på at småen får i seg alt jeg spiser =P

Man kan da vel spise det man vil når man ammer. Det har jeg gjort med mine to og tenker å gjøre med nummer tre. Tror bare man skal følge litt med hvis man har en baby som kan være ekstra utsatt for allergier

Føler meg fæl for jeg spiser det jeg har lyst på av spekemat, og det gjorde jeg under forrige svangerskap også.

Rakafisk og roastbiff liker jeg ikke så den er grei

Jeg har spist røkelaks og fårepølse som liksom er nei-mat..:P Klarer ikke helt å stå i mot... =(

Jeg er veldig godtesyk fortiden og føler jeg trykker innpå godteri hele tiden.... Godt det ikke vises enda :P

jaja det er jo jul!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...