Gå til innhold

Noen som har fått plass til 3 seter i en vanlig bil, 1 babysete, en forovervendt og en bakovervendt? Hvilken bil og hvilke seter har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke så lyst til å investere i dyr bil, men de fleste vanlige biler er litt for trang for 3 seter baki. Noen som likevel har klart å få dette til på ordentlig vis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

Når nummer 3 kom for 1 1/2 årsiden hadde vi en på 2 år og en på 4 år.. altså en som satt i forovervendt sete, besafe og en som satt bakovervendt i også et combi besafe sete og sistemann i midten i et maxi cosi sete.. da hadde vi en toyota avensis... gikk akkuratt.. Nå så har vi to forovervendt og en i midten bakover vendt.. nå har vi en toyota verso.

Skrevet

vw touran har 3 hele seter bak! god plass til 3 barneseter

Skrevet

JA

Volvo V70 stasjonsvogn

acta graco babysete, britax fremovervendt (festet i midten) og besafe izi combi bakovervendt

Skrevet

vw sharan er det veldig god plass i. kjøpte denne nå i sommer. Anbefales! Ble mammas bil.

Skrevet

Har hatt 3 bakovervendte i en ML. 2 besafe Izi Kid seter og 1 Britax Multitech.

Skrevet

Takk for svar, vil gjerne ha flere. Fint at dere skriver hvilken bil dere har også :)

Skrevet

Kjøp dere en Ford S-max. Et hav av plass og en veldig sikker og god bil. Har hatt en selv og der var det kjempeplass til hva slags seter du bare måtte ønske. S-maxen har i mange tilfelle også 7 seter, og det gjør seg med 3 unger for plutselig skal du ha med en ekstra fra barnehagen ;-)

Har Ford Kuga nå, og har ikke problem med 3 seter der heller, men trangere enn s-maxen. Har hatt 1 bakovervendt BeSafe iZi, og 2 stk beltestoler, BeSafe det også, men husker ikke mer hva de heter. Hadde det bakovervendte setet på den ene siden, men hadde vi satt det bakovervendte i midten, så hadde det blitt bedre plass. :-)

Anbefaler en bil i retning av Kuga, S-max, Sharan eller noe i de klassene, da sitter du høyt, har god oversikt, har trygg bil og ikke minst; du har plass til ungene OG bagasje. ;-)

Skrevet

vi har ett besafe sete bakovervendt bak passasjersete og ett bebe confort babysete i midten, det hadde nok vært plass til en beltestol bak fører sete. vi har toyota avensis

Skrevet

Du må rett og slett se etter en bil med 3 individuelle seter bak og ikke et langt baksete (sofa).

Vi hadde tre seter bak i den gamle bilen vår, en Peugeout 307, og vi har god plass til tre seter i den vi har nå, en Ford S-max.

S-max'en har god plass (vi har 7-seteren), men jeg er ikke spesielt glad i den, den er ikke så god å kjøre synes jeg. Skal bytte den ut til våren og da blir det en Toyota landcruiser, også 7-seter.

Peugeout 807 er også et godt alternativ, god plass til barna bak og god å kjøre.

Ikke billige biler, men jeg har bare innsett at billån er noe man må regne med i budsjettet så lenge en kjører bil. Jeg vil ha en forholdsvis ny bil, trygg og god å kjøre. Da må de byttet ut jevnlig og en må regne med den utgiften. Billån er veldig veldig billig nå, så for et par tusen i måneden får man en veldig fin bil :)

Skrevet

Vi har VW Touran, og baki har vi to bakovervendte Besafe izi combi, samt ett Maxi Cosi Cabrio.

Tror det kan bli litt trangt når minsta skal over i et sete alá Besafe'n, siden vi ikke har isofix på noen av barnesetene våre. Vi får vel vurdere å snu eldstemann da, han er straks 4 år.

Skrevet

Jeg hadde en skoda octavia stv 99 mod, ikke veldig dyr bil.

Fikk inn maxi cosi babysete, acta graco den som er fra 9-25 kg og maxi cosi pute med rygg.

Det var litt trangt, men det gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...