2flottebarn;) Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Vi har ikke så lyst til å investere i dyr bil, men de fleste vanlige biler er litt for trang for 3 seter baki. Noen som likevel har klart å få dette til på ordentlig vis?
cec26 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Hei;) Når nummer 3 kom for 1 1/2 årsiden hadde vi en på 2 år og en på 4 år.. altså en som satt i forovervendt sete, besafe og en som satt bakovervendt i også et combi besafe sete og sistemann i midten i et maxi cosi sete.. da hadde vi en toyota avensis... gikk akkuratt.. Nå så har vi to forovervendt og en i midten bakover vendt.. nå har vi en toyota verso.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 vw touran har 3 hele seter bak! god plass til 3 barneseter
Brava Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 JA Volvo V70 stasjonsvogn acta graco babysete, britax fremovervendt (festet i midten) og besafe izi combi bakovervendt
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 vw sharan er det veldig god plass i. kjøpte denne nå i sommer. Anbefales! Ble mammas bil.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Har hatt 3 bakovervendte i en ML. 2 besafe Izi Kid seter og 1 Britax Multitech.
2flottebarn;) Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar, vil gjerne ha flere. Fint at dere skriver hvilken bil dere har også
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Kjøp dere en Ford S-max. Et hav av plass og en veldig sikker og god bil. Har hatt en selv og der var det kjempeplass til hva slags seter du bare måtte ønske. S-maxen har i mange tilfelle også 7 seter, og det gjør seg med 3 unger for plutselig skal du ha med en ekstra fra barnehagen ;-) Har Ford Kuga nå, og har ikke problem med 3 seter der heller, men trangere enn s-maxen. Har hatt 1 bakovervendt BeSafe iZi, og 2 stk beltestoler, BeSafe det også, men husker ikke mer hva de heter. Hadde det bakovervendte setet på den ene siden, men hadde vi satt det bakovervendte i midten, så hadde det blitt bedre plass. :-) Anbefaler en bil i retning av Kuga, S-max, Sharan eller noe i de klassene, da sitter du høyt, har god oversikt, har trygg bil og ikke minst; du har plass til ungene OG bagasje. ;-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 vi har ett besafe sete bakovervendt bak passasjersete og ett bebe confort babysete i midten, det hadde nok vært plass til en beltestol bak fører sete. vi har toyota avensis
Fire småtroll Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Du må rett og slett se etter en bil med 3 individuelle seter bak og ikke et langt baksete (sofa). Vi hadde tre seter bak i den gamle bilen vår, en Peugeout 307, og vi har god plass til tre seter i den vi har nå, en Ford S-max. S-max'en har god plass (vi har 7-seteren), men jeg er ikke spesielt glad i den, den er ikke så god å kjøre synes jeg. Skal bytte den ut til våren og da blir det en Toyota landcruiser, også 7-seter. Peugeout 807 er også et godt alternativ, god plass til barna bak og god å kjøre. Ikke billige biler, men jeg har bare innsett at billån er noe man må regne med i budsjettet så lenge en kjører bil. Jeg vil ha en forholdsvis ny bil, trygg og god å kjøre. Da må de byttet ut jevnlig og en må regne med den utgiften. Billån er veldig veldig billig nå, så for et par tusen i måneden får man en veldig fin bil
chill+enda en til Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Vi har VW Touran, og baki har vi to bakovervendte Besafe izi combi, samt ett Maxi Cosi Cabrio. Tror det kan bli litt trangt når minsta skal over i et sete alá Besafe'n, siden vi ikke har isofix på noen av barnesetene våre. Vi får vel vurdere å snu eldstemann da, han er straks 4 år.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 Jeg hadde en skoda octavia stv 99 mod, ikke veldig dyr bil. Fikk inn maxi cosi babysete, acta graco den som er fra 9-25 kg og maxi cosi pute med rygg. Det var litt trangt, men det gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå