Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hva leker deres 1 1/2 åringer med? Hva er favorittleken? Noe å anbefale til oss andre?
Rødhette <309+<312 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Her er bilgarasjen med alle småbilene veldig populær. Ball har alltid vært populært, også liker småen og tegne og pusle med puslespill. Han fikk tegnebrett til jul, det var veldig interessant. duplo er en stor hit, også alle smådyrene med en tilhørende bondegård. Ellers er han veldig glad i bøkene sine :-)
Me&Mine Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Sønnen min på 17 mnd er veldig glad i traktor, brannbil, duplo, tegnebrett og lekebilen som han kan sitte på (Donald Duck bil). Det er stort sett disse lekene han bruker
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Ser det er svart for to gutter (og har mye samme erfaring fra mine 3 gutter som de over her nevner), så kan svare for vesla selv om hun bare er 16 mnd. Det er faktisk litt fascinerende, for hun er oppvokst med tre storebrødre som leker med biler, actionfigurer, liksomsverd osv og knapt nok har tatt i dukkene vi har, og er veldig "guttete". Men hun her lar seg overhode ikke påvirke av det og er veldig "jentete" av seg. Hun elsker dukker og tilbehør til disse. Trille, seng, tåteflasker osv. Hun styrer og steller og diller med disse dukkene lenge om gangen. Får hun en lekebil av en av brødrene, ser hun på den, kjører den frem og tilbake 2-3 ganger og kaster den likegyldig vekk. Lekekjøkkenet, lekevaskemaskin og duplo er de andre tingene hun kan leke en del med. Hun er veldig glad i å lage liksommat og mate både oss, brødrene og dukkene sine. Lekekjøkkenet har også guttene vært veldig glad i, så det er en ganske trygg og varig kjønnsnøytral leke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå