Gå til innhold

Raping etter hvert måltid uansett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns mini gulper mye mer etter at vi begynte å rape etter hvert måltid. noen ganger veldig tykk melk - noen ganger spylukt og kornete melk. Hva er deres erfaring? merker at jeg er dårligere til å rape om natta med mini også - søvnen tar liksom litt over....

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg rapa bare med min på dagtid, da han våknet sånn om natten hvis han rapa. Det er ikke noe problem å la være å rape etter måltidene så lenge babyen ikke har veldig magevondt, men det er iallfall greit å gjøre det på dagtid fordi det virker jo forebyggende mot evt. magevondt! :-)

Skrevet

Her rapes det også bare på dagen, om natta dropper vi det, og det funker fint her ihvertfall:)

Skrevet

Gutten vår må rapes etter hvert eneste måltid, natt som dag, hehe.. Han kaster opp hvis vi ikke gjør det, så vi har ikke noe valg. Han gulper en del når han raper også da, men det er ikke sånn sprut som det blir om han ikke raper liksom:)

Tror man bare må finne ut hva som fungerer for sin baby.

Skrevet

Vi raper bare om dagen. Han var veldig god på raping inntil nylig, nå er det ikke alltid det kommer noe. Men han fiser til gjengjeld en god del, uten at han virker å ha vondt i magen.

Gulper gjør han uansett etter hvert måltid, med litt variabel konsistens.

(Ammer liggende på sida om natta, og har lest at det gjør at de sluker mindre luft og slik ikke nødvendigvis trenger noen rap. Men som HI sier... søvnen tar gjerne over om natta, så vi sovner ofte begge to underveis)

Skrevet

jenta mi må enda rapes etter hvert måltid...og hun er 1år nå...må rapes etter alt fra melk til middag, viss ikke kommer alt opp igjen med engang hun beveger seg. men da jeg nattammet så rapte hun aldri på natta, me sov bare fint videre, men trengte en superrap om morningen.

storebror igjen trengte ikke rape, for han kastet alt opp igjen viss han rapte...så er stor forskjell fra barn til barn=)

Skrevet

gode tips til å få ut disse rapene?

Jeg gnir og stryker på ryggen, klapper på.

Veldig flink innimellom, da kommer de fort.

Men andre ganger kan jeg sitte og sitte og sitte, men ikke tegn til rap.

Hvor lenge sitter dere og kjemper for en rap?

Skrevet

Vår våkner etter en stund om hun ikke har rapt etter at hun har fått melk, eller midt i spisinga. Hun prompa veldig mye før, men nå som vi er konsekvent med raping, har hun slutta med det. Av og til gulper hun istedet for å rape. Og av og til kommer all melka i retur :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...