Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Da er alt til frøkena vasket opp, siste rest henger til tørk nå. På søndag/mandag går jula ut og vugge og kurv inn. Har ikke UL termin før 25, men de to andre kom 14 dager før UL termin. Nå er min termin 15 januar, var hos legen i romjula, han tok UL og lurte på hva jeg mente om UL terminen, for han fikk termin dato 10 dager før, dvs min menstermin 15! Ja ja, vet en ikke skal bry seg om annet enn UL terminen, men kanskje er det jeg og legen som har rett, og vips så er hun her! I allefall godt å vite at alt er vasket opp og nesten på plass. Ikke pakket bagen eller hentet vogn ennå, men rekker nok det også!
*smula* Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Kommer til å rydde vekk jula ganske raskt her også. Om ikke søndag, så hvertfall i løpet av de første dagene til uka. Da skal jeg nyte permisjonens late dager med småstelling hjemme og redebygging. Føler at permisjonens glans har forsvunnet litt nå i jula. Alle andre er jo også hjemme og mye som skjer. Men koselig det altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå