<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hvordan er avføringen til babyen din? Jenta mi sin er sånn sennepsgul og helt flytende. Før var den mere gul og kornete. Betyr det at melken ikke er like næringsrik?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Tror det meste er normalt når man kun gir mm, her er ihvertfall avføringen helt lik som det du beskriver og det tenker jeg at er helt OK og som det skal være:)
September<3gutt Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Min gutt er 3 måneder, og får kun MM. Og avføringen er flytende, sennepsgul og litt kornete. Har stortsett avføring en gang for dagen nå. Tidligere var det ofte 3 ganger daglig. Men når han var mindre så var ikke avføringen så flytende...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2010 Oki, da er det vel normalt, husker ikke fra sist. He he her er det avføring alt fra en gang hver dag til hver 4. Dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå