Gå til innhold

Alle sier jeg er så pen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier jeg er så pen, jeg ser meg i speilet og ser jeg er pen. Men jeg føler meg ikke som om jeg er pen slik folk sier!

Hører så ofte hvor sjamerende jeg er, blir invitert ut på date flere ganger i mnd. Får melding på innboksen på face av menn som synest jeg er pen.

ALT handler jo om hvordan man ser ut utenpå!

Jeg er hyggelig, alltid smilende og høfflig med alle. Jeg stiller opp for venninner og hjelper folk uansett om det skulle være venn eller ¨fiende¨. Jeg er ingen bitch og jeg lager ikke drama. Jeg ser likt på alle mennesker og ingen er bedre en andre.

Når skal de se meg innenfra? Jeg vil ikke høre jeg er så pen, jeg tar det ikke til meg en gang, for jeg er bare den jeg er og gjør det beste utav det. Jeg vil heller høre en venn si takk for at du er her for meg, istedet for at hun ikke vil ha meg med på fest for jeg er så pen å hun vil ha gutta for seg selv.

MÅ bare få det ut! :)

Skrevet

Hehe... Kanskje det ville hjelpe å bruke briller og legge på seg 10 kg?

Skrevet

Hehe ja kansje jeg skulle gjøre det :P Det rare er at jeg har freiner og utstående tenner.. ;P

Nei er kansje rart av meg å klage på det, vil bare bli sett for den jeg er som person..

Skrevet

skjønner ikke helt problemet egentlig. folk syns du er pen? tydligvis inni og utenpå siden de vil henge med deg, date deg osv.

Skrevet

nei gå å grin litt i dusjen a!! Guri, så fælt at du har et tiltalende ytre som folk tiltrekkes av, det er jo helt grrusomt!! Og hva får deg til å tro at folk ikke blir kjent med det indre når dere møtes da? Tror du at "stygge" folk lyser av intelligens og snillhet i alle bilder osv, og det er derfor man får napp hos folk?!

Jeg blir så inni granskogen irritert av at "vakre" mennesker sutrere over at de ikke blir sett fra innsiden, for NEWSFLASH! INGEN blir sett fra innsiden før man får møtt en person og snakket med dem og blitt kjent med dem!

DET ER UTSEENDE SOM ER DET FØRSTE FOLK MØTER DA GENIUS!! Det indre blir man jo kjent med over TID, men det første man møter er utseende, og det er likt for ALLE, uansett som man har vunnet i utseendelotteriet eller ikke!

Skrevet

Gynokologen din ser sikkert at du er fin inni, hvis det er noe trøst?

Skrevet

inni er vi like (anatomimessig) så er vel utseendet man må gå for? hoho

Skrevet

Å stakkars deg, er det ditt største problem ?

Skrevet

Jeg forstår faktisk problemet, har snakket med en venninne om dette flere ganger. Man blir ofte utelatt fra fester fordi jentene er redd man skal tjele all oppmerksomhet fra gutta, de vil såvidt la oss få møte kjæresten sin, de er sjalu og snakker ofte om at ååh du er å heldig som er så pen, ingen gir meg oppmerksomhet når jeg er ute med DEG... Osv! Og ikke minst alle som skuler på deg når du beveger deg utenfor døren, med ett type: tror du at du er noe bare fordi du er pen, blikk !

Det er kanskje ikke det største problemet man kan ha, men det er forståelig nok kjipt! Ikke minst de gangene man oppdager at en fyr bare har tatt deg for utseendet, du er plutselig blitt en "premiebrud".. Jippi...

Skrevet

For ikke å glemme at så fort ei dame er bare litt penere enn gjennomsnittet, tror folk at hun er steike dum og trolig laus.

Janteloven lever i beste velgående, dessverre.

Skrevet

Det beste er nok å se fullstendig normal ut.

Skrevet

Det kjipeste jeg vet er kommentarer på nett som: Hvorfor er ei så pen dame som deg singel? Pen du er, jeg skulle gjerne vært kjæresten din! Du var jammen bra pen til å være en mamma! Skulle ønske jeg hadde ei så pen jente som deg !

Javel... Fint å være pen, men alt går på utseendet, wtf er utseendet alt? Skulle gjerne vært ilag med deg fordi du er pen osv, det er ganske leit å tenke på at eneste grunnen til at de liker deg er utseendet, hva med å lå av en prat først og heller dømme ut fra det, neida.. bare utseendet, det holder liksom.

Man vil gjerne at folk kal e forbi utseendet, og faktum er at man blir ganske ensom når alle jenter nesten river hodet av deg bare typen deres sier hei til deg :(

Skrevet

Jeg er selv bare gjennomsnitlig pen, ser helt ok ut, får komplimanger, men fortsatt helt normal, viss du skjønner.

Men jeg forstår problemet ditt SÅ godt. Min besteveninne har det som deg. Hun ER ufattelig nydelig. Sånn som er vakker bare hun slenger på en joggedress og setter håret i en hestehale liksom, folk snur seg etter henne uansett. Og hun føler det som deg. Hun føler ingen bryr seg om å bli kjent med henne, den hun virkelig er, og det er sårt. Gutta tar henne som trofe, og jentene skuler etter henne og er sjalu. Alle tror hun er en bimbo, med ingenting mellom ørene og lett på tråden, men hun er jo ikke det.

Ikke lett å få ordentlige venner da. Hun får kjempe dårlig selvbilde av det, og "bygger en mur rundt seg." Og det er så synd, for dama er jo fantastisk "på innsiden" også, bare man gidder å bli ordentlig kjent med henne.

Skrevet

Da får du gro deg litt bein i nesa og si det rett ut da, "JA, jeg er pen, men gidder du å snakke til ansiktet mitt, ikke kroppen min?!" Herregud da, det er da ikke vanskelig i det hele tatt!

Og er folk så inni granskogen usikre på seg selv at de ikke tør å være venn med deg fordi du er så "betydelig nydelig" så trekker du etter folk som sliter nok med seg selv. De hadde sikkert ikke likt å være venn med noen andre enn den fete utgaven av moskva marit i frykt av å ikke bli sett nok på.

Er lei av å høre kjerringer klage om at de er for stygge, for pene, for tykke, for tynne, for mørke, for lyse, for kjedelige, for dritige osv osv. GJØR NOE MED DET DA! Ikke sitt på nett og SYT! Dere skaper deres egne problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...