Metti er håpefull Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hvordan ser dere forskjell .. Tror det e utflod eg har for det komme etter hvert dobesøk og på ein dag da det var to dager siden sex
Klar for nr 2 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Ser egentlig forskjell, er hvitere/ gulere på farge. I tillegg kan du ikke dra det ut (mellom fingrene) i tilfellet du er usikker. Kom det 2 dager etter sex tror jeg nok ikke det var sæd nei.
Make№4 Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har noe som ligner EL slim,beklager forklaringen.. men mer hvitt/ gult..legger seg på toalettpapiret og har mye murringer i magen. Pluss en korsrygg som snart ryker av..føles sånn iallfall. Har bare ømme pupper,jeg som bruker ha sinnsykt vondt i de dagene føre mens. Har ikm mandag 3 januar. Men hvordan skal sekretet være nå føre mens da?
Klar for nr 2 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Gå inn på denne siden; http://www.pernille.info/linker.htm Veldig bra info ang livmorsekret. Lurte veldig på det samme, og gode forklaringer her!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Jeg sjekker ved "strekkemetoden". Sædrester kan ikke strekkes sånn som el-slimet. Det trengs litt trening, men så fort du oppdager forskjellen så skjønner du ikke hvordan du kan ha tatt feil tidligere. Hehe. Fomla noe sykt i begynnelsen jeg også.......
Metti er håpefull Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2010 Jeg tenkte ikkje i forhold til EL slim men bare generelt utflod ; ) er 6 dpo og har hatt litt utflod så håpet at det var et graviditetstegn
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Aaah...ja nei, det er døfødt. Hehehe.. OM man har sæd oppi der, så vil jo det vanne ut det meste andre, så fremt det ikke er el-slim...med mindre man sliter med myyye utflod..vil jeg tro... Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg bedre. Hehe.. Godt nytt år!
Metti er håpefull Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2010 Alle svar hjelpe ; ) takk for at du tok deg tid til å svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå