shira Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 har at man kan begynne med å la babyen prøve vanlig youghurt fra 8 mnd alder?? noen som vet? trodde det beste var å vente med vanlig melkeprodukter til de var 12 mnd...??
EgG Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Vi har prøvd litt. Snuppa her er 10,5mnd. Går veldig fint. Jeg har hørt at melkeprod er ok fra 10mnd, men at de ikke skal drikke ren melk før 12mnd.
maya666 Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 lurt å vente med yogurt til rundt 10 mnd... og andre melke produkter.. melk skal ventes til rundt 12 mnd.. lykke til
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Har gitt henne HIPP yogurt fra 6 mnds alder. Gikk veldig fint. Ikke magevondt eller løs/hard mage. Når hun var 8 gav jeg vanlig yogurt. Syrlige melkeprodukter tåles bedre og gis før man begynner med vanlig kumelk. Leste jeg en plass.
nytt bøllefrø i okt Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 vi fikk vite nå på barne avdelingen på sykhuset at små under året bør ikke ha melke produkter før året men det går greit i middager som det er lite melk som skal i. og må ikke finne på å gi de barneyoghurt da denne innholder flere bakterier enn den vanlige... jeg har tre barn og di to eldste har ikke fått det før de er over 11 mnd minst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå