Gå til innhold

Tja, jenter....5 uker siden siste mens i morra, negativ test og nyttårsfest i morra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja....hadde el for 16 dager siden, tempet! Og ingen mens, men negativ test! Hadde avbrutt forsøk midten av nov, hadde mens to uker etter, og det var fem uker siden. Hatt mensverk de siste to ukene og ille vondt i korsryggen noen ganger, puppene ble ømme nå etter ikm.

Vet min søster tester to uker etter ikm, men hva er oddsen for at jeg har blitt gravid nå, når vi fikk ut ett egg som IKKE lot seg befrukte ved hjelp av isci!!?!

Hva sier dere, fest i morra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen dager siden du tok test, så ville iallefall jeg tatt en ny test i morgen. Selv om sannsynligheten er liten, så kan jo mirakler skje:-)

Lykke til!

Skrevet

Må bare tilføye et ord her, så ikke jeg høres ut som en skikkelig bedreviter (det er jeg absolutt ikke): "Selv om sannsynligheten KANSKJE er liten, så kan jo mirakler skje:-)"

Fortsatt masse lykke til!

Skrevet

Ikke sant;) Jeg tar en test i morgen tidlig, uansett om mensen ikke kommer, så drikker jeg ikke mye! Jeg innbilder meg overhodet ikke at jeg er gravid, men det er denne mensverken og korsryggen som får meg til å stusse litt. Vi får se:)

Godt Nyttår alle mann:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...