Margarita -- Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Min lille HAnnah er to uker i dag, og nyser og virker tett i nesen. Ser det er litt snørr oppi der også! Hun har ikke temp, men ligger mellom 37- 37.2 hver gang jeg måler. Bør jeg ringe lege? Hun spiser godt, har bare litt vondt i magen, men virker ikke dårlig på noe annet vis. Er dette vanlig? Huff, jeg blir bekymret...
maya666 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 er vel litt forkjølet bare... så lenge hun ikke har feber, og allmentilstanden er bra, er det ikke noe fare.. viktig å gi nok væske!!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 At de nyser og virker litt tette i nesa er helt normalt, fordi de er såkalte nesepustere og nyser en del for å holde nesa ren. Så lenge hun ikke har feber og allmenntilstanden er bra er det nok uansett ingen fare, men får hun feber bør lege kontaktes med en gang (siden små babyer under 3 mnd ikke skal ha feber)
enits40 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Dette har jeg også hørt, men vet dere om det er normalt at de surkler litt også? Min gjør det, og har gjort det fra start - men legen hører ikke noe galt på lungene...
Puppemamma Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Min gutt er også sånn som du beskriver - tett i nesa . spesielt på natta. På dagtid går det over ganske fort. Min har i tillegg hatt skumbæsj - men skjønte dette kunne være pga mye luft i magen. jeg har nå slutta å drikke så mye brus og håper det kan være utslagsgivende på dette. Min er forresten 16 dager i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå