Gjest Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Har kjøpt Dentonix som skal smøres i gummen.. Lillemor klør å plages veldig i munn. Smakte på den, før jeg skulle smøre.. Å syntes den var veldig sterk med en gang. Vond smak og ubehagelig rett å slett. Fikk lite lyst til å gi henne noe... Noen som bruker den? Å går det greit?
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 dentinox? ja, brukte d til min. funket greit. den må jo være litt sterk for å virke, d går bra, bare ikke ta så mye på fingeren så d kommer i halsen eller noe:) lykk til
maya666 Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 bruker den selv på snuppa mi.. fungerer bra den.. ta abre litt på fingeren og smør på gommen..
Ennai Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Vi bruker det til lillegutt, og det funker kjempefint Har selv brukt den en del i jula da jeg har vært plager med ei visdomstann XD
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Oki, takk.. da prøver vi... Dentinox ja... surrer litt om dagen
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Bare vær obs på at for langvarig bruk kan gi hardt tannkjøtt, og da gjør utbrytelsen veeeldig vondt! Fikk dette tipset av ei venninne.. Så ikke begyn for tidlig. La dem kanskje få tygge/gnu seg i munn med bløt klut. Det funker greit her. Tror vi er veldig i tidlig fase av tannprosessen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå