Monajenten Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg skal snart leie ut leiligheten min på nytt, og det står oppvaskemaskin og komfyr der. Nå har jeg fått tilbud om å kjøpe kjøleskapet til hun som har leid der. Det er et svart kjøleskap kjøpt for 1,5 år siden til 10000,- og jeg får det får 1500,- Jeg syns jo at det var en god deal, men lurer på: Hvis dere skulle leid leilighet, hadde det vært greit å ha alle hvitevarene til kjøkkenet da?
mamman til to gutter Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Ja, uten tvil. De leilighetene jeg har leid har alle vært med alle hvitevarer (bortsett fra oppvaskmaskin, men det har det heller ikke vært plass til) og alle bortsett fra en har også hatt vaskemaskin.
stearin Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Nei, jeg foretrekker min egen vaskemaskin:) Men kjøleskap og komfyr hadde jo vært flott!
ana baroma Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Som utleier vet jeg at inn og ut med hvitevarer fort skraper vegger og karmer osv, så vi har egne hvitevarer i leilighetene våre:)
Verbena Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Har leid både med og uten hvitevarer og må si at det beste for alle er med. Slipper slitasjen på gulv og karmer med å flytte alt ut og inn, også er det himla praktisk når man leier at man slipper å ordne det selv. Irriterende når man ikke kan bruke det man har kjøpt neste plass man flytter fordi at det ikke passer osv. Kjøp kjøleskapet og lei ut med hvitevarer!
Monajenten Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar alle sammen:-) Da kjøper jeg det:-) Da er ihvertfall kjøkkenet komplett med hvitevarer!
1881 Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Høres ut som en god ide, ville også spurt om hun hadde kvittering på kjøpeskapet dersom det skulle svikte på et eller annet vis, siden garantien gjelder i 5 år!
Monajenten Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2010 Ja, jeg har tenkt å be om det, for om det skulle ryke har jeg ikke penger til å kjøpe nytt til den leiligheten, og da er det dritkjipt når det står i kontrakten at kjøleskap er inkludert.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Spørs jo hvem man leier ut til... Men for studenter er det ofte en fordel å leie med. For oss som har barn og har leid en del steder der man har måttet hatt sitt eget hadde det vært en ulempe å leie med, for da måtte vi funnet lagringsplass til alt vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå