Gå til innhold

om avslutning av medisinering...

smilekopp, 2 barnsmor <3

Anbefalte innlegg

Hei hei=)

Gratulerer til alle dere gravide her inne=)

eg lurer litt på noen småting... idag er eg 9 veker påvei, har hatt fryseforsøk. har brukt progynova(3stk for dagen) og crinone til dags dato. eller måtte gå over til cyclogest(2stk for dagen på 400mg istedenfor crinone som er 90mg per dose) fordi eg ikkje tålte crinonen, eg blei så vanvittig sår:( men det eg lurer på er om det er TIL veke 9 eller UT veke 9 ein skal gå på medisinene...? eg meiner det er til.. men så syns eg det er litt skummelt å bråslutte på de da ei vennine av meg mista når ho kutta ut medisinene. det er jo ikkje heilt sikkert at det var det som gjorde det, men ellers var det veldig tilfeldig hvertfall.. ka erfaringer har dere? eg har vel litt store doser med medisinene, og lurer på om eg skal gå lenger på de.eg er så redd for å miste.. eg spurte klinikken men dei anbefallte å slutte når ein skulle, og ellers var det på eget ansvar. eg tenker at ein rolig nedtrapping må jo sikkert vere greit så ikkje kroppen får"sjokk"om eg bråslutter. ka har dere gjort?ka hjelper progynovaen for? crinonen/cyclogesten er vel for å unngå abort?? litt flaut å ikkje vite dette, og dette blei et langt innlegg, men håper noen vil ta seg tid til å svare meg =)

Fortsetter under...

Hei igjen:-)

Jeg skrev at etter fryseforsøk på Riksen går man på Progynova til uke 12. Eller til og med uke 12, det vet jeg ikke..

Men så lenge du har mer liggende skader det hvertfall ikke å bruke det lenger, som Loop sier.

Gratulerer med spire, er like langt vi da ca:-)

Godt nyttår til dere begge!!

Annonse

Hei=)

så dere gjer det på riksen ja, då gjer eg det også. det er ikkje verdt å prøve å slutte på det dersom det går gale, då er det bedre å vite at ein har gjort det ein kan sjøl hvertfall. godt nyttår til deg òg dollypop, og gratulera med spire i magen til deg òg=) kos dere med graviditeten. eg er no innom dette forumet innimellom, men er ikkje så ofte som før da eg var 4-5 ganger om dagen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...