Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

KVALMEN!!!

Nøyaktig klokka 02:30 i natt hang jeg over doskåla!!! Småkvalm hele tiden nå. Takk for deeeet!

Trodde jeg var heldig å slapp unna denne gangen.. sist slet jeg med det legen kalte hypermesis eller noe sånt. Skrekk og gru!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff og huff. Hvor langt er du på vei nå???

Håper selv jeg slipper unna denne gangen. Er i uke 6 og er bare litt kvalm så langt.

Skrevet

Blææææh! det er noe dritt...

God bedring!

Skrevet

Jeg er også bare litt kvalm, var ikkeno kvalm i forgie svangerskap, men merker jeg er litt uvel om dagen.. er ca 7+5 har ikke kastet opp eller noe..

Skrevet

Den har kommet for fullt de siste dagene her også. Er 6+0 i dag...og har stooooore problemer med å åpne kjøleskapet. Da begynner jeg å brekke meg med en gang. Reagerer veldig på enkelte lukter! Usj...ikke noe behagelig!!! Men forsåvidt et positivt tegn da ;)

Skrevet

er 6+1 idag. kom i denne uka sist å, og varte til uke 13..... super sulten, men har ikke lyst på mat. men for å minske kvalmen trør jeg i meg riskaker. hehe.. for de smaker ingenting:P

Skrevet

Huff :(( Får håpe det ikke blir for ille. Jeg har vært veldig dårlig fra uke 5 til nå. Merker at det er litt bedre nå. Flere gode dager enn dårlige. Er i uke 10 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...