C&L snart m BaBy igjen Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Magen sprettet ut nesten samtidig som jeg testet positivt. Det er min andre graviditet, kanskje det har noe å si(eller julematen). Det blir i hvert fald vanskelig å skjule graviditeten på jobben i 6 uker til. Andre som sliter med å holde magen inne?
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Samme med meg, men jeg tror nok at jeg bare er oppblåst. Håper det snart går over, ellers blir det vanskelig å skjule dette i 6 uker til
Ellois Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 He he! Joda, "magen" kom ganske raskt her også. Rundt uke 5-6. Men det var/er mest oppblåsthet, da. Alt går så mye treigere der inne nå. Spiser svisker til den store gullmedaljen... :-S Men la også fort på meg 3 kilo som satte seg på låra, hoftene og puppene. Smack! Men nå ser det ut som vekta har stabilisert seg litt. Pjuh! Synes de 3 første kiloene kom skremmende fort. Behøver ikke gå like fort videre... Er 10+0 idag.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Jeg var også veldig oppblåst de første ukene. Men den trakk seg inn igjen rundt uke 8. Heldigvis. Har fortalt det til en del, men vil ikke at "alle" skal vite det enda. Er bare i uke 10 enda.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2010 hehe, da er det ikke bare meg:) Håper oppblåstheten gir seg litt om noen uker for meg også. Har lagt merke til flere rundt lunsjbordet på jobben som ser litt vel lenge på magen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå