Gå til innhold

!!!!!!!!!!!!!KAN NOEN TA ENN TITT HER PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

si meg..

vis enn går på p-pillen og vært litt uforsiktig og kansje blitt gravid, si enn fremdeles går på dem og nå disse pillene helt nederst skal tas, jeg har foresten jasmin, så de er hvite hos meg. så det vil jo si at du liksom skal få mensen, si at du er gravid da vil du fremdeles blø da på de hvite pillene eller ike er usikker på om jeg kan ha blitt gravid på p-pillene ikke at det gjør noe har PCOS som gjør det vanskeligt så ja. håper egentligt da. hva synes dere

noen med erfaringer. hvordan ble dere gravide på p-piller og merket det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei har hatt cos eg og får noen år sia men det ordna seg gikk på må jasmin pergotime og provera for å få mensen,ble gravid i 05 mista bler det igjen 06 da va det utafor livmor men i okt 07 kom gulljenta mi,det va ny mann da,jeg gikk itj på jasmin da eg vart gravid da men på metformin det hjelper blodsukret og vekta da er det lettar å bli gravid samtidig som eg tok pergotime for å få eggløsning er nu 43 år det er håp at du e det ja kutt ut pilla da å teste deg

Skrevet

vet ikke om jeg skjønte det helt rett, men når du går på p-piller så får du en falsk blødning. Så ja, du vil (mest sannsynlig) blø som normalt, selv om du er gravid.

Skrevet

Jeg tror (trodde før jeg leste innlegget over her iallefall) at man ikke ville få normal blødning hvis man ble gravid med p-piller.... de hvite pillene på p-pillebrettet er jo bare sukkerpiller, så de setter ikke igang blødning av seg selv...

Men du kan jo ta en graviditetstest hvis du lurer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...