Sannali Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Er i uke 39 og er innmari plaget med halsbrannn som ikke lenger dempes av Gaviscon, melk etc. Livmoren er sikkert så stor at magesekken er helt oppunder haka:/ men på toppen har jeg nå fått noe som ligner på mageknip og det gjør vondt i ribbena og brystet... har bare lyst å ligge strak ut og strekke armene over hodet... andre som opplever det samme?
Sannali Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2010 Ps, har ikke en ribbensparker så har utelukket at det er ømhet pga dét...
Fireblade Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Ring legen å få det sjekket. Er ikke verdt å ta noen sjangser så det ville jeg gjort spesielt siden termin er rett rundt hjørnet.
Snellamedto Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Uff stakkars deg. Jeg har også hatt en del vond mageknip i jula, men tror det faktisk har vært veldige luftsmerter (selv om det ikke er noe luft som flytter på seg noe sted inni der, om du skjønner..) Har jo spist mer fet mat enn jeg vanligvis gjør, og ikke rørt på meg at all, pga bekkenet har takket for seg. Men det jeg skulle si var at svangerskapsforgiftning ofte gir smerter oppunder ribbena, så følg med! Evt vet jeg også at halsbrann kan brenne så ille at det gjør vondt i brystet, men vet ikke om det er samme type smerte som du har. Ville ringt og hørt for sikkerhets skyld. God bedring, og herremin, er det så kort igjen til deg!! Wæ! Hvor ble tiden av!
Sannali Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2010 Skal til jordmor i morgen tidlig så avventer, men tanken om svangerskapsforgiftning har slått meg. Merker ikke andre symptomer så slapper forsåvidt av. Ja tiden har virkelig flydd! Når er din termin Petronella?
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Hei Jeg har hatt de samme smertene, og jeg har hatt så mye halsbrann.. Og har akkurat vært og sjekket for eggehvitte og greier, men ikke svangerskapsforgiftning her. Så det er syre som gjør at jeg har vondt ihvertfall.. Det er noe jeg regnet med at det var også da. Siden jeg har hatt noe lignende uten at jeg har vært gravid.
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Jaaaa! Jeg plages så sinnsykt med dette at jeg var til og med på en sjekk på føden på lørdag fordi jeg trodde det var noe galt. Men ingenting galt, det er rett og slett bare for trangt og lufta samler seg opp. Har prøvd alt av midler de har på apoteket og nå er det så ille at jeg tør nesten ikke spise for jeg aner ikke hvordan det blir. Spiser mest flytende mat som grøt og yoghurt bare.
Snellamedto Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Ikke før 28., men det sprenger bra her nå ;-) Håper magen synker snart så jeg får puste igjen. I dag måtte jeg rett og slett be mannen om å ta på meg både sokker og sko, for første gang :-/ I tillegg har bekkenet takket for seg og jeg har konstante kynnere hvis jeg beveger meg, såå. Den siste uka har plutselig alt blitt så mye verre og tyngre så bare vi tipper nyåret nå er jeg klar! :-)
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Har hatt dette i flere mnd. Noen uker er bedre enn andre, men nå på slutten merker jeg at det er vondt igjen. Det er livmoren som er på sitt høyeste nå, og da er det ikke rart at man får vondt av at organer blir presset på. Sjekker urinen hver uke, så ingenting gale her, men man skal jo selvsagt følge meg for symptomer kan være helt individuelt. Nå er det ikke lenge igjen dere! Og ser ut som det kan bli 2011 barn her Er 37 uker idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå