Svimå Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Håper noen kan gi meg noen svar, for nå er jeg helt på tuppa her... Tirsdagskveld oppdaget jeg til min store forskrekkelse blod i truseinnlegget, snakk om slag i trynet. Ikke veldig mye, men det var rødt, og det har vært litte granne på papiret i går og også i dag, men ingenting kommer ut i bind/truseinnlegg... Ut fra innsett dato er jeg nå 7+4, og er livredd for at jeg nå mister. Håpet å få kommet til gynekologen for å tatt en ny UL, men han er der ikke før på mandag...... Holder på å bli gal, men det er kanskje e godt tegn at det ikke blør mer??? Veeeldig lite de sporene av blod som er nå, men allikevel ikke noe jeg ønsker å se nå!!!! Er det noen som har opplevd dette? Hvor bekymret bør jeg være? Har i hvertfall holdt meg hjemme fra jobben, for kjenner jeg har nok med mine egne tanker akkurat nå! Har heldigvis mitt gull på 4 år å trøste meg med, men ønsker jo så veeeldig at hun endelig skulle få et søsken..
orkidee* Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Hei. Jeg hører ikke til her inne denne gangen, men måtte innom å se litt... Jeg blødde masse da jeg hadde ivf sv.skap 2-3 år tilbake. Og her sitter jeg med mikro gutten min på fanget! ALt gikk bra for min del, med det var en vond tid fremtil jeg fikk se mikro på ul, og da så vi også blødningen vedsiden av embryoet. Lykke til håper det samme skjer deg! Klem
TanteTroll Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Hei svimå! Jeg hadde en sa mellom uke 5 og 6. Før jeg fikk småblødninger og alt etterhvert kom ut, hadde jeg veldig vondt i ryggen. Og ettersom blødningene tok seg opp ble magen også vond. Ikke akkurat det du spør om, men tenkte at du kanskje kunne bli litt beroliget siden du ikke sier noe om smerter. Det er jo ikke uvanlig med småblødninger, og de trenger ikke å være "farlige." Håper det går bra med deg og magen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå