klarernestenikkevente Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 For 7 uker siden aborterte jeg, 14+ uker på vei. Det var veldig, veldig trist, har ønsket meg barn i 8 år og endelig var jeg for første gang blitt gravid. Nå er vi i første pp etter aborten, og jeg er 8 dager over positiv EL test. I går testet jeg med en CB, ja jeg vet veeeeldig tidlig ... så utålmodig... :-) - den ble svaaakt positiv (tynn strek) etter 30+ minutter. I dag testet jeg igjen, og fikk ultrasvak strek før 10 min. Den er så svak at jeg nesten ikke ser den, men den er der. Tror dere at det kanskje kan være håp....?
Okti Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Jeg tror absolutt du er gravid:) Det skal være lettere å bli gravid 1. pp etter en abort, fordi man fremdeles har graviditetsbevarende hormoner i kroppen. Men du bør nok likevel ha litt mer tålmodighet før du får bekreftet det med sikkerhet, men jeg krysser i hvert fall fingrene for at du på nytt er gravid:)
klarernestenikkevente Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Takk takk :-D! Åååå tiden går så sakte.... det er et helt DØGN til jeg kan teste igjen... Godt med oppmuntring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå