Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Alle har svart skinnsofa for tida.de er så sinnsykt stygge og tidlig 90talls. Liker ikke bruke dette ordet men rett og slett harry!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Imponerende at du har sett alle svarte skinnsoffaer i Norge og kan konkludere med at alle er stygge, he he.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg synes også det er harry, har slett ikke inntrykk av at jeg er alene om å synes det.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Kjenner ingen som har svart skinnsofa jeg. Men er veldig enig i at det er stygt. Kanskje derfor ingen i vår omgangskrets har det hehe
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har selv svart skinn sofa og kunne ikke vært mer fornøyd!!! for det første er de veldig enkle og vaske. for det andre er det utrolig enkelt og ha andre møbler inn. for det tredje er det kjempe fint med svart hvitt i leligheten for det fjerde er det kjempe fint når prinsen koser uten klær,for om han tisser på seg er det bare å ta skinn rensen med en klut. for det femte kjempe gode og sitte i! Så det dere 90-talls tullet ditt kjønner jeg ikke??!! Støff-sofaa er ett mareritt og få vekk flekker og søl av!! lykke til.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 nei dere har vel satt dere fast i rutete 70-talls greier! for skinn er både behagelig og stilig og ha i hus!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Måtte bare få det ut. uten å være frekk med noen så det er bra med forum at man kan rope ut hva man mener he he Jeg kan ikke for det men er så mange som har flotte hjem og nydelige stuer så setter de inn en skikkelig stygg svart skinnsofa og ødelegger hele stua. Jeg har særiøst sett mange skinnsofaer og ikke en gang sett en fin !!! svart skinn er og blir ugly!! send gjerne en link på en du mener er så fin da så kan jeg le!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Nei, jeg gidder ikke sitte å lete etter et bilde av en sofa på nett, så mye bryr jeg meg ikke om hva du synes
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Så fint at du er fornøyd da men garanterer deg at 90% av de som kommer på besøk syns den er skikkelig stygg og harry!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Tviler på at 90 % av de som kommer på besøk syns det er stygt med svart skinnsofa om "alle" har det..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 ENIG. Og i tillegg så blir en så klam når det er varmt av å sitte i en skinn sofa. Usj.....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 enig med 09.42.. mangesom kommenterer min skinn sofa frabohus. og de fleste av min familiekjører skinn i stua. det er STIL!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #13 Skrevet 30. desember 2010 Vi har en brun stoffsofa, og er veldig fornlyd medd et , for den passer hos oss. De fleste svarte skinnsofaer ser helt greie og nøytrale ut. Hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 De ter jo ikke godt å sitte i skinnsofa. Det er klamt, "glatt" og ekkelt. Vi har koksgrå stoffsofa. Veldig fornøygd med det, ikke så hardt som sort heller.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #15 Skrevet 30. desember 2010 Her er jeg faktisk enig altså. Jeg personlig syntes at svart skinnsoffa er mindre pent. Jeg syntes også at de er skikkelig ubehagelig å sitte på. Særlig på sommeren når det er varmt og man har på seg skjørt eller shorts, skikkelig klamt og ekkelt. Hadde skinnsoffa da jeg vokste opp, så vet hva jeg snakker om:) Nei, takke seg til en stoffsoffa med vaskbare trekk:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #16 Skrevet 30. desember 2010 jeg lurer på hvor mye dere svetter når dere sitter på ræva jeg da?? for har kun hatt skinn sfa i flere og og kommer fortsatt kun til å kjøpe akkurat det!! men kun når det er 30.varme grader hvor det blir litt rart å sitte i den. aldri ellers... så er veldig nyssgjerrig på hvordan dere får til at man svetter bare av å sitte i den.. tull.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #17 Skrevet 30. desember 2010 Veldig enig med HI i dette, generelt er ikke skinnesofa noe pent, ikke bare estetisk, men også moralsk. Å bruke dyrehuder for å dekke en sitteinnredning er jo bare ekkelt!.. Skjønner at det er praktisk å kunne vaske over sofaen, men uansett er det fælt å se på! Vi har en brungrå stoffsofa, kunne gjerne ha tenkt meg en ny, men fortsatt i stoff.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #18 Skrevet 30. desember 2010 Vi har skinnsofa og er veldig fornøyd med det. Om den er så pen og hva andre syns får så ære, men vi valgte ny skinnsofa når vi måtte kjøpe ny for litt siden. Ekstremt praktisk når vi har små barn i hus, og mange barn. Når omgangsyken er i hus så er sofaen fast sted for ungene, det er ingen krise om de kaster opp på den, søler andre ting osv. Den er enkel å vaske av. Når ungene har flyttet ut blir det nok en stoff sofa tenker jeg, men det er jo ganske så mange år til. Men ser mamma og pappa som kjøpte seg stoffsofa når ugnene flytta ut, de angrer litt nå som de har så mange barnebarn. Skinnsofaen de hadde var mer praktisk slik sett.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #19 Skrevet 30. desember 2010 vi har en svart hjørne skinnsofa, den er helt grei. Den er lett å vaske av når ungene griser og jeg syns den er god å sitte i. Mine foreldre har en slik stoff lignende sofa som skulle vre lett å vaske av, men det er den ikke. Den er full i flekker etter barnebarna, så jeg er glad vi valgte skinn. Når ungene er blitt større å vi skal ha ny sofa kommer jeg nok ikke til å velge skinn, da velger jeg en jeg syns er kjempe fin å tenker ikke at den må være praktisk også.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #21 Skrevet 30. desember 2010 trøndersofa der sa du det:) Har aldri sett en interiorblogg eller noe med svart harry skinnsofa!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #22 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er glad jeg bor en plass hvor folk ikke bryr seg så jævlig om hva andre har i hus, av sittemøbler;) Svar skinnsofa er praktisk når man har lite penger, og barn i hus. Det slår heller aldri feil, med tanke på hvilke andre møbler man kan sette inn i stua. Jeg gleder meg til vi får oss en svart sofa! Nå har vi en eldre brunlig skinnsofa som ikke er så pen å se på, men veldig praktisk!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #23 Skrevet 30. desember 2010 Imitert skinn sier jeg bare....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #24 Skrevet 30. desember 2010 Svart skinnsofa er gammeldags og harry, ja helt enig. Det var "in" for mange år siden, men det er fortsatt veldig praktisk:) Flyttet inn hos min sambo og den svarte skinnsofaen ble byttet ut med en lys stoffsofa kort tid etter;)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #25 Skrevet 30. desember 2010 Er så fornøyd m min svarte skinnsofa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå