Gå til innhold

Dere som andregangs eller mer... :)

Anbefalte innlegg

Når kjente dere bevegelse for første gang i denne graviditeten?

Jeg er i uke 14 og har ikke kjangs til å kjenne hva som er luft og hva som evt. er babyen, magen er helt oppblåst og umulig, hehe.

Men det skal visst være mulig å kjenne liv allerede når man har vært gravid før, så jeg kjenner godt etter, men tror ikke jeg har følt noen sommerfuglvinger eller bobler enda.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142721339-dere-som-andregangs-eller-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tredjegangs og venter veldig på livstegn der innefra! Er 17+1 i dag. Syntes jeg kjente liv for 3 uker siden, men så har det vært helt stille siden så det var muligens bare innbildning!

Tror det er veldig individuelt hvor tidlig man kjenner liv, husker ikke helt når jeg kjente liv med nr 2, men det var før UL i uke 18 iallefall!

Jeg er tredjegangs. Tror jeg kjente det ganske tidlig sist, kanskje uke 13-14, men husker ikke helt. Nå er jeg 15 fullgåtte uker, og jeg mener jeg har kjent litt noen ganger, men er neimen ikke 100 % sikker på om det var foster eller luft eller noe annet....

Har foranliggende morkake nå som sist, kanskje derfor, eller kanskje det rett og slett er for tidlig... Husker veldig godt når jeg helt sikkert kjente noe første gang, det var samme morgen som jeg skulle på ordinær UL. :-)

Har heldigvis vært på UL og sett at alt står bra til, pluss at legen har funnet hjertelyden. :-)

Er andregangs, og kjente "sommerfuglvingene" tidlig i uke 15 første gang, og regelmessig liv fra uke 17 den gangen . Kjente først liv i uke 18 denne gang, men siden da har jeg kjent nesten hver dag. Har foranliggende morkake denne gangen,så det kan være grunnen.

Denne gangen var jeg 13 uker på vei når jeg kjente noe som må ha vært babyen. Var to lette dunk. Men så var det lenge mellom hver gang, og først nå som jeg nesten er 20 uker at jeg kjenner noe hver dag (foreløpig).

Kjent noe på utsiden siden jeg var 17 uker, tror jeg, men i går så jeg for første gang magen bevege seg under et spark.

Er annengangs, og sist var jeg 20+1 første gang jeg kjente noe. En venter og venter, men alt er jo normalt. Men e blir jo utålmodig, da.. Får håper babyen snart hilser skikkelig på, da! :o)

Annonse

Jeg kjente første spark da jeg var 11+6. Nå er jeg 13+6 og jeg kjenner spark hver dag. Har vært små dunk hittil, bortsett fra ett par dager siden da det kom ett skikkelig kraftspark:) Dette er min 2. Min første kjente jeg ikke før ganske mye senere

Jeg var langt på vei med førstemann før jeg kjente liv.

Men andremann var jeg ca uke 13 første gang, og fra uke 14 kunne jeg kjenne det daglig. Måtte ligge stille og konsentrere meg og spise sjokolade:))

Nå med tredjemann har jeg kjent liv et par ganger i uke 13. Det er små bobler rett over skambenet. Når jeg trykker der, kjenner jeg det enda bedre. Men det er skjeldent mer enn noen få sekunder av gangen:)

Jeg venter nummer fire, og kjente de første bevegelsene da jeg var 11+2:) Det var tidlig, men kjente det tidlig med nummer tre også, bare 13 uker på vei da. Nå er jeg 13+2, og kjenner noen små dunk innimellom men ikke hver dag enda.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...