Gå til innhold

Eggl. tre uker etter MA(utskrapning) - betyr d at kroppen er i gjenge igjen...?

2.gangsmor til LilleSkatt

Anbefalte innlegg

Eggl. tre uker etter MA(utskrapning) - betyr d at kroppen er i gjenge igjen...? NYTT 08:28 30.12.2010

Hadde en SA i mai, og en MA nå for tre uker siden. Er 40, så tiden er ikke på min side. Derfor opptatt av at kroppen kommer i gjenge igjen...Kan tyde på det nå, siden jeg testet pos. på eggløsning nå? Får vel da trolig mensen om 14 dager, så eggløsning etter det igjen....så prøve?:-)

Litt oppspilt, merker at jeg kjenner glede for første gang på en god stund...

:-)

Fortsetter under...

Merkelig med svaret mitt. Heldigvis har jeg hva jeg svarte her :)

Har du hatt negative tester før du fikk positiv test? Jeg spør fordi el-tester viser positivt resultat så lenge du fortsatt har Hcg i kroppen. Men, uansett kan det godt hende at du har EL nå, jeg hadde EL bare to uker etter utskrapningen jeg hadde i november. Kunne ikke påvise det på el-tester - hadde bare positive tester fortsatt da siden jeg fortsatt hadde Hcg i kroppen, men jeg kjente de velkjente stikningene jeg noen ganger har under EL. Var jo litt usikker, men da mensen dukket opp to uker senere var jeg ikke lenger usikker.

Så ja, det kan godt hende at kroppen er i gjenge igjen, men ingen kan jo si det helt sikkert ...

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...