Gå til innhold

Eggl. tre uker etter MA(utskrapning) - betyr d at kroppen er i gjenge igjen...?

Anbefalte innlegg

Hadde en SA i mai, og en MA nå for tre uker siden. Er 40, så tiden er ikke på min side. Derfor opptatt av at kroppen kommer i gjenge igjen...Kan tyde på det nå, siden jeg testet pos. på eggløsning nå? Får vel da trolig mensen om 14 dager, så eggløsning etter det igjen....så prøve?:-)

Litt oppspilt, merker at jeg kjenner glede for første gang på en god stund...

:-)

Fortsetter under...

Hei,

det høres ut som om du er i gjenge igjen da, ja. :) Jeg hadde MA og utskrapning i oktober, og er gravid igjen nå, på første forsøk (etter første mens). Ifølge legen på riksen var sjansen stor for å bli gravid igjen fort, så jeg krysser fingrene for deg! :)

Hei, ja visst kan kroppen være igang igjen.

Jeg hadde en SA i mai i år, blev gravid igjen i aug. Så en SA i slutten av September og nå er jeg gravid igjen. Blev gravid ca 4 uker etter SA, så det er absolutt mulig!

Er glad nå da jeg er i uke 11 og har fått se et lite hjerte slå, men visst tar det enormt på kreftene disse "hormonkarusellene" man går igjennom..

Masse, masse lykke til til deg. Sender noen ekstra gledestanker. :)

Eg hadde en MA som ble oppdaget på tidlig ul 25 mai. Utskrapning i narkose ble utført 1.juni, og mens var tilbake 26 juni, deretter 24 juli, og idag er eg 23+1 uker på vei:O)

I tillegg hadde eg en ex.u. med operasjon og fjerning av en eggleder 1.januar, der mens var tilbake 2 februar, deretter 2 mars, og 1 april testet eg positivt:O) (d var den som endte i MA)

så alt er mulig:O)

ønsker deg masse lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...