Erle85 Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Etter 19pp fikk jeg i dag på svak positiv graviditets test.. Hatt dette før og da var det en kjemisk graviditet.. Derfor tør jeg ikke slippe jubelen løs helt ennå... Jeg har nettopp startet med utredning, siden det har gått så lang tid.. Har ikke noe særlig symtomer heller, bare litt øm nederst i magen...
Make№4 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Å såå spennende..:-)) Håper og ønsker for din del at alt er bra og en spire har festet seg...utrolig godt å se vi er fler som har holdt på en stund og at det kommer positive tester..:-)) All lykke til!
Erle85 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Takk for det Blir vel en tur på apoteket å kjøpe en ny test seinere i dag, blir spennede å se om streken forsatt er der og om den evt er blitt sterke til lørdag
Make№4 Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Må holde oss oppdatert da! :-)) Krysser fingrene for deg!
klarernestenikkevente Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Så spennende! Det høres jo veldig lovende ut? :-) Lykke til!!
Klar for nr 2 Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Så bra da! Nårtid har du IKM? Håper testen holder seg positiv i 8- 9 mnd fremover Etter 19 pp må det være en utrolig følelse!
Erle85 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2010 Har IKM i dag Streken kom med en gang, men den er veldig svak :/ Så nå venter jeg til lørdag med å ta en ny test Om jeg er gravid er det den beste julegaven jeg har fått noen gang ) Har begynt på utredning også, ingenting galt så langt, så håper virkelig jeg er gravid...
Klar for nr 2 Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Hvis streken kom med en gang på en graviditetstest er du nok gravid (: Venter til helgen med å gratulere da, sånn i tilfellet! Kanskje prøve en CB gravid/ ikke gravid test- så slipper du tyde streken! Enkelt og greit (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå