Gå til innhold

Dager igjen til termin, torsdag 30/12-2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært her på en stund, og fant akkurat at jeg har 29 dager igjen. Gosh, tiden har flydd, men det føles lenge igjen uansett ;-)

Skrevet

15 dager igjen, leenge nok :P

Skrevet

-7 dager. Så nå MÅ han bare holde seg der til januar. Men ting kan skje fort så er dumt å ha for store forhåpninger ennå. Men har nok falt i den fellen nå. Kjenner på kroppen at den er veldig klar til fødsel, men har ikke hatt så store smerter ennå. Bare litt vondt i mage og rygg.

Fikk beskjed om å ringe tilbake å bestille overtidskontroll på mandag, da poliklinikken er stengt i morgen. Er da i tilfelle -11..... Men satser på at han kommer rett etter rakettene :-)

Skrevet

En uke til termin:)

Nå skal hele familien ut å hamstre bleier for siste gang i år! Selv om jeg får håpe tilbudet holder over nyttår:)

Skrevet

0 dager.. Ingen tegn til noe fødsel, så håper og tror hun blir der inne i hvert fall til lørdag :)

Skrevet

79 dager å vente ;)

Håper jo at kan skorte de inn litt da :)

Skrevet

13 dager igjen...... sover veldig mye for tiden..... synes det går veldig sakte - ingen tegn til lillemor i magen ennå. Har en følelsea av at jeg går over termin, men det blir spennende å se:)

Skrevet

Hvordan kan du håpe at barnet ditt blir født en måned for tidlig?

Skrevet

41 dager igjen til termin.

Imorgen på nyttår kan jeg feire at jeg er HØYGRAVID! hihi..

Skrevet

62 dager igjen, venter are på å få mindre tall.. er så klar!

Skrevet

2 dager!!

Skrevet

11 dager igjen:)

Skrevet

71 dager igjen... jobber ut januar og halve februar, så er det plutselig tre uker med permisjon før termin... tiden nå går så altfor fort, men likevel altfor sakte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...