Gå til innhold

Dager igjen til termin, torsdag 30/12-2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 dager igjen her nå. håper ho kommer rett etter nyttår.var på ul på tirsdag, ho er 4 kg alt og vokser som bare det i følge lege og jordmor..ny kontroll til uka, ha, ho vokst like mye da, blir jeg satt i gang. de tror ho blir 5-6 kg om jeg går til termin :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 39 dager igjen.

Skrevet

30 dager igjen:D

Skrevet

2 dager igjen :) Skal ligge musestille i nesten 2 døgn før alt skal gjøres for sette igang fødsel :)

Skrevet

36 dager igjen her.. men håper han kommer like over nyttår.. :P

har begynt med bringebærbladkapsler.. men de smaker jo så pyyyton at det er helt forferdelig..

noen som vet om teen smaker bedre forresten?

Skrevet

76 dager...sukk...En stund igjen, med andre ord...

Skrevet

58 dager igjen her oxo!:)

Skrevet

12 dager igjen! :-) Som så mange andre er d et sterkt ønske om å gå over til 2011....

Skrevet

43 dag til termin, kan snart kalle meg høygravid! Begynner å bli skikkelig lei. Har så mye vann i kroppen, har gått opp to skostr.! Har vært hos naboen og lånt meg vintersko som kan brukes i denne kulda... Men den siste tida går sikkert fort. Mye som skal ha vært gjort de siste tre ukene på jobb og vips så er det permisjon.

Skrevet

5 dager på overtid... Nå kan den lille rett og slett bare holde seg der til over nytt år :)

Skrevet

19 dager igjen.. Fortsatt seteleie..

Skrevet

Bare 14 dager igjen nå!! men satser på å lure ut junior rett over nyåret!! Skal i hvert fall prøve alt jeg kan :)

Skrevet

3 dager til termin på søndag. Skal straks avgårde til det jeg håper kan bli siste jordmorkontroll. Men håper jo, som de fleste som har termin over nyttår, at han orker å vente med å komme ut til det blir januar. :) Hvem vet... kanskje blir han i to uker til? Ingen tegn til at noe snart skal skje. :)

Skrevet

Jeg har nå 37 TIMER og 10 MINUTTER igjen til termin! =) Kniper igjen nå for å holde henne inne til 2011!!! =)

Skrevet

51 dager og prøver å ikke bli for lei riktig enda... Har full kalender for januar så håper tiden går fort:)

Skrevet

41 :D

Skal feire nyttårsaften i morgen som høygravid!

Skrevet

40 dager igjen og endelig høygravid <3

Skrevet

5 dager igjen, og begynner å få troen på januarbarn! Hadde alt i alt en ganske god natts søvn uten kynnere eller annet ubehag, så er veldig fornøyd i dag:)

Skrevet

33 dager igjen :-) kanskje på tide å få ting litt klart .-)

Skrevet

27 dager igjen!

Helt fantastisk!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...