Gå til innhold

Trenger litt rådgivning, føler at jeg står helt fast!

Frøken Lakenskrekk

Anbefalte innlegg

For bare noen mnd siden var omsorgstvisten mellom meg og bf til ungen jeg har nå ferdig, jeg har omsorgen for ungen og flyttet sammen med kjæresten min for 3-4 mnd siden.

Vi hadde ingen planer om å få noen unge sammen, ihvertfall ikke enda. Så tross for p-pillene begynte jeg å få symptomer, og testen viste positiv.

Og da sitter jeg og ikke aner hva jeg skal gjøre! Jeg er mye sliten og føler jeg har mer enn nok med turbotrollet på 18 mnd, og hvordan skal jeg da klare en til? Det er sikkert bare tilpasning men.. Og økonomien. Vi klarer oss sånn akkurat nå, leier leilighet (ganske stor), har én bil, kun sambo har førerkort (jeg har ikke råd til å kjøre opp), jeg er hjemmeværende enda, får overgangsstønad fra nav (frem til sommeren), og sambo jobber i vikarbyrå og er noen mnd her og der på jobb, men de lover og lover at det skal bli noe helt fast gang på gang.

Og i tillegg så prøver xen (barnefaren) å knekke meg psykisk, han og familien hans og folk rundt han.. Vi har/hadde en del felles venner, som jeg bare har måttet kutte kontakten med pga dette.

Jeg bor også på et stedd hvor jeg kjenner ganske få. Flyttet hit for 9 mnd siden, men er ikke bare-bare å dra ut og bli kjent med noen når man har små barn. Så jeg har altså lite støtte utenfra rundt meg.

Så jeg vet bare ikke hvordan vi skal få det til.. Og hva jeg skal gjøre.. Vet ikke om jeg har dårlig tid til å bestemme meg på, skal til legen på nyåret, så får vite det da..

er det noen som kan hjelpe eller råde meg til noe? Gi meg noen synspunkter som kan ha betydning?

Et eller annet?

-

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...