Kaisa75 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hvor mange kopper med te og kaffe er det man kan drikke igjen.. jeg glemmer så fort...(venter nr 3, og burde jo vite dette nå). Og er så avhenig av en del kopper te hver dag, så dette er det jeg kommer til å slite mest med i løpet av graviditeten. Setter stor pris på svar! :-)
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Prøvd koffein fri te ? Smaker like godt det....
Petrine +spire=❤ Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Tror du trygt kan drikke noen kopper te, det er mer koffein i kaffen. matportalen.no: Kaffe, te og cola Noen næringsmidler inneholder relativt mye koffein. Det gjelder særlig kaffe, te, cola og såkalte energidrikker. Undersøkelser har vist at inntak av store mengder koffein hos gravide kan øke faren for spontanabort. Gravide kan drikke kaffe, te og cola, men ikke mer enn * 1 - 2 kopper kaffe per dag, eller * 3 - 4 kopper te per dag, eller * 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag.
Kaisa75 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Supert! Da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for de koppene med te jeg har drukket så langt :-)Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå