Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde en MA for litt over 5 uker siden. Medisinsk utskrapning med blødning i ca 1 en og 5 dager med "brunfarget" utflod. Har tatt det med ro og egentlig bare ventet på at mensen skal komme tilbake. Fra tidligere har jeg sykluser på 35 dager.

For 2 uker siden opplevde jeg en miniblødning/ misfarget/ brunfarget utflod ved toalettbesøk en kveld. Tirsdag forrige uke våknet jeg opp med kraftige mensmurringer over symfysen og i korsryggen. Tok en el-test bare for moro skyld og den slo ut- teststreken var like kraftig som kontrollstreken, om ikke sterkere. Svidde av en CB senere samme dag og morningen etter, begge var selvfølgelig negative, så slo meg til ro med at jeg for første gang i historien har truffet med EL og en ELtest.. Men, det er jo alltid et men, fra tirsdag forrige uke har det murret i korryggen i perioder, samt at det har murret/ stukket seg over symfysen, brystene er ikke ømme, men annerledes enn vanlig..

Håper jo selvfølgelig at at det er noe i gjære, men har fått det for meg at nnå kan jeg ikke brenne av flere tester før om en uke;) Er spent, føler det er noe annerledes, men kroppen kan jo lure oss trill rundt, så denne gangen tørr jeg liksom ikke håpe for mye heller.. I tillegg føler jeg meg så sliten, er jo egentlig ikke rart med tanke på hva kroppen har gjennomgått, men er jo dager hvor jeg rett og slett hadde trengt ett par timer med søvn midt på dagen..

Nei, nå er det bare å fokusere på jobbing den neste uka og håpe at 2011 blir det store året:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...