ambumamma Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 MEd store bekken og rygg smerter og ikke miminst at vi gleder oss veldig til å hilse på den lille, må jeg si jeg vil få det overstått, men jeg vil gjerne ha januar baby. Så nå teller vi timer. BAre vi bikker 0101.11 nå så kan babyen bare komme åssen ligger det ann med dere andre fødeklare?
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hehe ja håper å holde lillegutt inne til mandag, men krysser i alle fall beina for at han skal holde seg inne til lørdag! Det blir en egen milepæl det å skulle gå til over nyttår Lykke til med knipingen! Håper det holder til 2011
KmammaK Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 I know!!! Går bitte små skritt og ligger mest mulig i ro.. Er jo så nærme! jordmoren trodde jeg hadde født før julaften... Såååå.. Har så lyst å klare det!
ambumamma Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 HAha, krysser bena for å holde til 2011 ja morsom. På lørdag skal jeg vaské ned hele huset så kanskje det får fart på sakene, men løfter ikke en finger før det. Hehe
*Smiley* Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Jeg kniper igjen!!Er 3 dager over termin , men håper jeg går over nyttår nå
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Hehe kanskje det blir kø på føden 1. januar
ambumamma Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 Blir baby boom første uka i januar. Garantert bare jeg får et rom med badekar så er det greit for meg
ambumamma Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2010 Skal forresten føde i fredrikstad. Og dere andre da?
Reese Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Hehe, babyboom ja prøver å ikke gjøre noe annet nå enn å såve, hente og levere dattera mi i bhg. Men føler på en måte at vi som forsatt sitter her er sikret nå. Jeg har nå 2 dager til termin og prøver alt jeg kan for å slappe av å roe ned, bare pga at jeg vil det skal bikke 2011. MEN det er vel det som kan være farlig Vi stresser oss opp fordi vi har lyst til å gå over nyttår, å da er det jo typisk at det skjer noe de påføgende nettene!! Men men, alt i alt er det det viktigste at vil alle får friske barn
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Termin 1. januar her også. Kniper igjen alt jeg kan!!! Bare 37 timer igjen nå!!!! Gleder meg VELDIG til å bli kjent med Snuppa imagen. Men nå har jeg venta i 9 mnd så jeg venter GJERNE i 37 timer til! Så mye bedre for hennes del med tanke på f.ek.s skole. Men vi må innse en ting jenter: Vi er faktisk ikke sjefen når det gjelder dette (heller)! =) Babyen er sjef allerede FØR den kommer ut! ;-) Lykke til med knipinga og kommende fødsel alle sammen!
KmammaK Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 Ja jeg vet, prøver å ikke tenke på det, men kjenner den stressa og gira følelsen i magen stadig komme når jeg ser på klokka... Best å bare sove hele tiden.. Hver gang jeg våkner på natten nå er det sånn "no no... Ikke noe fødsel vel...?..... " hehe! Men skulle de bestemme seg for 2010 så har vi sikkert glemt hele denne greia i det ungen er ute:) Lykke tiiiil!
unge2011*har født* Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 hehe, artig å lese om alle som kniper har ikke terminen før 14.jan men jordmor sa alt var klart ved sist sjekk og at her var det sjans for å få et nyttårsbarn.. så holder igjen jeg også!! Men straks nyttår er passert så skal nok junior få komme så fort han bare ønsker! Lykke til alle sammen
desember2010 FØDEKLAR Skrevet 30. desember 2010 #16 Skrevet 30. desember 2010 Hadde termin i går. Og har ingen tegn til at noe skal skje. Har vært utrolig aktiv hele svangerskapet så tør ikke sette meg til nå i fare for at det da blir det som trigger i gang fødselen. Så her er det fortsatt fulle dager med masse futt! Men ingen sex, feit mat eller "ukjente" bevegelser! Men bare vent til kl nærmer seg midnatt på nyttårsaften, da vet i hvertfall jeg at gubben skal få kjørt seg litt he he. Skal til Fredrikstad vi også, så det badekaret skal vi nok sloss om! he he! Masse lykke til damer =) Dette går veien for oss alle.
tamillaen*STOLTMAMMA* Skrevet 30. desember 2010 #17 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har termin 14 januar ( 15 dager igjen ) Og her er det stillestående foreløpig, men hadde vært litt morsomt å få førstemann som nyttårsbarn =) Jeg skal også føde på ahus!=)
nr 4 i magen på overtid Skrevet 30. desember 2010 #18 Skrevet 30. desember 2010 Har hatt masse vonde kynnere i dag, så nå blir det sofaen resten av dagen. Får prøve å ta det med ro, så kanskje det hjelper til at tutta fortsatt vil bli i magen min:) Har termin 9. januar, så jeg vet jo hun kan komme når som helst. Det viktigste er jo selvfølgelig at alt går greit, men det ideelle er jo å få når vi har nådd 2011:) Lykke til alle sammen og riktig godt nytt år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå