Gå til innhold

Hvilket av disse populære navnene ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Jeg har mange ikke poppis navn på listen men faller tilbake til å like 3 navn som har vært populære en stund. Hvilket av de tre ville du valgt:

Emma

Nora

Sara

Navnet kommer ikke til å være dobbeltnavn da jeg ikke liker dobbeltnavn som ikke blir brukt!

Fortsetter under...

Annonse

Sara er faktisk en av de veldig få navnene jeg ville skrevet med stum h, altså Sarah. For det første har jeg en god venninne som heter det, og for det andre syns jeg Sara ser så ufullstendig ut. Jeg ville definitivt valgt Sarah. Nora på en god 2.plass. Emma liker jeg ikke i det hele tatt.

Annonse

Hvis jeg får en jente denne gangen skal hun hete Erica, vi var også innom Emma en stund, men det er så utrolig mange som heter det...

Men jeg er enig i hva flere over sier om Sara, jeg ville nok også heller brukt Sarah, men Nora er jo fint det også.

Sara og Nora er omtrent like fine, synes det er vanskelig å velge. Men jeg er ikke så glad i Emma.

I barnehagen til datteren min er det ikke mindre enn tre Sara på samme avdeling. De blir dermed kalt Lille-Sara, Sara-mellomnavn og Sara-Etternavn. Det er en av grunnene til at jeg ikke er så begeistret for de mest populære navnene. Ikke så gøy å være fire år å bli tiltalt med etternavn hele tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...