Gå til innhold

gravid/småbarn i england?

GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om noen kunne svare meg ang hvor i england d er bra å bo når man har småbarn, hr en på 3 mnd og en på snart 2 år-har ikke peiling om hvordan d er med bhg plass der nede heller. Noen som kan svare meg på hvor d er lurt å leie hus eller leiliget et sted d er barnevennelig?

takk på forhånd=)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

heisann!

jeg har en 2 aaring og vi bor i Cambridge og trives veldig godt her!

det er veldig barnevennlig. jeg er hjemmeverende og det blir ofte litt stusselig aa bare vere hjemme, men hver dag er det "playgroups" som vi kan dra til om vi vil. det er baade gratis og noen som man maa betale for. det er ogsaa NCT coffee mornings en gang i uken hvor man treffer andre hjemmeverende modre som bor i samme omraade. de har ogsaa organisert et "toy library" her som er aapent annenhver mandag der man kan leie leker i noen uker og saa bytte til noe annet naar barna gaar lei :)

jeg vet ikke saa mye om bhg plasser her, men saa vidt jeg vet saa har alle jeg kjenner her ikke hatt noe problem med aa faa plass i bhg, man maa soke god til paa forhaand, men etter som jeg har forstaatt saa faar man stort sett plass.

haaper dette var til noe hjelp!

lykke til med flytting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...