Gå til innhold

Hva heter deres gutter/hva liker dere? Har ikke et eneste navn jeg liker, og trenger tips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en William og om den i magen er en gutt skal den hete Edward.

Andre navn jeg syns er fine er :

Scott

Martin

Henry

Louis

Victor

Phillip

Michael

Leon

August

Colin

Sean

Liam

Vegard

Arthur

Johan

John

Tim

Max

Theo

Skrevet

Mine 2 heter William Aleksander og Tirian Nikolai.

Nr 3 blir nok en Christian :o)

Har også hatt disse i tankene:

Max August

Gustav (men ikke etter x factor, siden jeg nå har fått dårlige assosiasjoner fra han Gustav i x factor).

Morten

Anders

Jørgen

Skrevet

Eldstemann her heter Maximilian. Nå venter vi jente, så jeg har ikke så mange guttenavn i hodet for tiden...

Skrevet

Oi, nå var det en del navn å tenke på! Husker ikke hvilke i farta, men må sette meg ned og skrive ned på et papir de som er aktuelle.

Kjempemasse tusen takk, jenter!!!

Vi har forresten også en Benjamin -se at det var flere som har små Benjamin'er som blir storebrødre :o)

Ikke hørt Lian, og likte det, men min fetter tok nettopp Liam, og min bestemor sliter sååå med å få inn det navnet! Så hun hadde nok blitt temmelig snurt hvis vi kom med Lian, he he.. ;o) Men det var fint. Var mange fine navn som ble nevnt!

Vært inne her på bim og skulle se navnelisten på navneguiden, men kommer jo opp så mange navn at en mister motet på 1-2-3.. ;o)

Skrevet

Jeg falt totalt for Matheo i sommer. Eneste navnet jeg tenkte på i mange mnd, og var så sikker på at vi skulle få en gutt denne gangen!

Ultralyden viser jente, men jeg klarer ikke slippe det navnet.. ;)

Jenta vår liker Elias, og ønsker det hvis det blir lillebror.. Fint det også :)

Men altså, Matheo står heeelt alene på topp på min liste over guttenavn! (Lista er relativt kort da, for Matheo troner alene:P)

Skrevet

sønnen min heter adrian og har en gutt i magen som skal hete julian ;)

og til MajjaHarSnartTo.. da kan jo jenta de hete mathea... veldig søtt navn :)

Skrevet

Gutten vår som kommer i april skal hete Loke :-)

Skrevet

Min heter Henrik. Og blir det gutt vil jeg kalle neste Håkon, men pappan er ikke så begeistret. Magnus er også på lista, sammen med Petter og Kristoffer.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Sønnene mine heter Philip og Theo. Og fikk vi en gutt til skulle han hete Henrik (men fikk ei jente). Ellers liker jeg navnet Håkon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...