Gå til innhold

Hva heter deres gutter/hva liker dere? Har ikke et eneste navn jeg liker, og trenger tips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere? Har fortsatt god tid, men tror ikke det blir lettere med tiden.. ;o)

Skrevet

Vi har en sønn som heter Gabriel og synes dette navnet er fantastisk vakkert (i tillegg til at det er sjeldent). Jeg synes også navnene Philip og Brage er fine navn. Det er forøvrig vanskelig å finne navn, både til gutter og jenter.

Skrevet

Gutte vår skal hete Emil. Ellers liker jeg Trym, Heine, Vetle, Ask, Odin, Brage og Elias.

Et spesielt navn jeg har tygd på er Lysander.

Skrevet

Blir det gutt her, skal han hete henrik :) liker også philip og Noah men mannen syns det er litt for poppis navn så det eneste vi ble enige no var henrik, så da må det bli det :)

Skrevet

Hvilken type navn liker du da?

Poppisnavn?

Norrønne?

Klassiske?

Skrevet

min heter Lucas Nathaniel..

Navnet Lukas forelsket jeg meg i allerede som barn da jeg så EMil i Lønneberget og hesten hans het Lukas.. selvsagt ble det poppisnavn før jeg fikk brukt det..

JEg liker ellers Arian, Benjamin, Alexander, Robin..

Skrevet

Jeg liker Gard, Jørgen og Martin. Mine to andre har mer internasjonale navn, så da kan jo kanskje Martin være aktuelt...

Skrevet

Takk for gode tips! Det er det å komme på disse fine navnene, altså.

Sa til mannen min at når vi leser nyheter fremover nå, så må vi se på navn! He he.. ;o)

Og så er det jo alltid navn en ikke kan se nøytralt på, sånn som Kurt og Sondre som var rampeguttene i gata. De navnene vil for alltid være rampenavn for meg.. ;o)

Liker Filip, men niesen min heter Filippa, så da blir det litt likt. Lucas har jeg ikke tenkt på, kanksje det er et godt alternativ! Og så er egentlig Adrian fint. Mannen min falt litt for Jesper, men den må jeg jobbe med for jeg har veldig assosiasjoner til en Jesper, så vanskelig å skille om jeg liker selve navnet.

Tror jeg liker litt "myke" navn, og mange norrøne navn blir litt for "harde" for meg. Det er mange navn som jeg tenker er fine når jeg hører dem, men som likevel ikke er helt oss, hvis dere skjønner. :o)

Skrevet

Gutten våres heter Dennis :o)

Skrevet

Kasper! :) Og Ludvig :)

Skrevet

eg liker felix, fabian , leon, linus, jacob

Skrevet

Solan, Bendix, Benjamin, Jonathan..

Skrevet

Elias

Storm

Emrik

Emil

Mathias

Skrevet

Magnus

Erik

Lukas

Fabian

Marius

Markus

Heine

Snorre

Odin

Skrevet

Gutten vaar i magen skal hete Elliot :)

Skrevet

Vi får snart en Kenneth. Og har en Daniel ifra før.

Skrevet

Her e alle navnene som eg "samla" på når eg va gravid sist.....

Bestefaren het Jan-Leo og Farfaren het Bjarne Johnny. (så mellomnavnet ble en blanding av jan, og johnny : Johan.

christopher,christoffer,cristoffer

casper

oscar

leo

artur

aron

agrim

aksel

alec

anaton(morfars mellomnavn)

angrim

ario(n)

arvin

clemins fikk det opp på navnevalg.ei side som va lagt ut på bim og gunilla visst det ble jente.

brede

emir

eskil

gisle

hans

hein

helge

isak

iver

jasper

kent

kevin

lasse

leander

lion

mikael

morten

nataniel

niclas

nico

preben

rihno,rino

ruben.

fredrik (Hans fredrik)

jon mikael

john michael

Vi endte opp med Fredrik Johan...Han e no 3 år

Skrevet

Vi har 2 gutter fra før og venter på minstebror som kommer om ca. 2 uker:)

Adrian og Lucas skal få en lillebror som mest sannsynligvis skal hete Philip:)

Skrevet

Førstemann bærer navnet Benjamin, nr 2 nå får navnet Sivert.

Ellers liker jeg navnene:

Reinardt

Nathaniel

Heine

Ståle

Elias

William

Mikkel

Carsten

Casper

Emil

Julian

Skrevet

Vi vet ikke om vi får gutt eller jente enda vi da. Men jeg har tenkt på Erlend jeg også. Mest fordi jeg har en bestefar som heter Ærling. Han er den eneste gjenlevende mannlige som vil bli oldefar til barnet.

Jeg liker egentlig navn som betyr noe..

Skrevet

gutten min heter benjamin:) liker william, edward, theodor også,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...