:o) :o) :o) Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Er det noen her som har kjøpt inn masse bleier nå, før nyttår? Hvilke str har dere kjøpt? Jeg har kjøpt 10 pk med libero 3 (5-8 kg). Lurer på å kjøpe noen flere pakker i morgen, etter jeg fant ut hvor billig det var.. (Visste det var billig, men ikke SÅ billig... hehe...) Men er litt usikker på hvilke størrelse jeg skal kjøpe??? Noen tips?
nytt bøllefrø i okt Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 jeg har jenter på 9 og 20 mnd og begge bruker libero 5 hun minste kunne ha brukt fire ennå og hun på 20 hun slutta med nr fire i aug sånn ca. vi hamstrer minst 10 i hver str fra nr til nr fem der skal vi øke. (planlegger en til så vet hvor mye vi minst må hamstre
theamortil3 Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Har kjøpt 4 pk av str 1,2 og 3. Har ei venninne som har fått baby for 8 uker sider og hun bruker nr 3 nå og har hittil brukt 4 pk av 1 og 2 sier hun. Maxibleierne er de du bruker lengst.....
:o) :o) :o) Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 Oi... og jeg som har kjøpt 10 pk med 3'ere.. Håper jeg får brukt de før minien har vokst ut av dem;) Får se om jeg får kjøpt noen 4er-bleier før året er omme også da:) Takk for innspill jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå