Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Del Skrevet 29. desember 2010 Tenk å være så dum å sette både seg selv, pappa(er) og barn i denne situasjonen... Men nå har det seg sånn at jeg har hatt sex med to forskjellige.. Ingen av dem vil ta noen del og snakker ikke med meg nå. Jeg fikk først en termin utifra siste mens som var 20. juni 2010, da ble terminen 29.mars 2011. På ultralyd i uke 18 ble jeg satt en uke tilbake med en termin på 05. april 2011. Her kommer spørsmålet: Jeg hadde sex med X 03. og 04. juli. Jeg hadde sex med Y 10., men da kom han ikke og 17. juli. Positiv graviditetstest 19. juli. Hvem er pappa? X var bare et engangstilfelle, mens Y var en god venn jeg ofte hadde sex med. Jeg ringte Y med en gang jeg fikk vite det, men da sa jeg at det ikke var han som var pappan i og med utregningen fra den første terminen 29.mars - da skal unnfangelsen ha funnet sted 04. juli. Y nekter å prate med meg etter jeg sa at jeg skal beholde barnet. X, som var et engangstilfelle, sa jeg det til når jeg fortsatt forholdt meg til den første terminen 29.mars. Da sa jeg at han mest sannsynlig skulle bli pappa, men at vi måtte ta en test. Han har siden svart svært skjeldent og jeg tror jeg blir alene med babyen om det er han som er pappa. Av felles venner har jeg hørt at Y er redd for at det er han som er pappan, og at det er derfor han ikke snakker med meg. Jeg får som sagt ikke noe svar når jeg prøver å ringe/sende meldinger. Hva gjør jeg? Hvem er pappan til lille klumpen min? Hilsen fortvilet.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142720117-hatt-sex-med-to-hvem-er-far/
orkidee* Skrevet 30. desember 2010 #2 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei Utifra at du fikk positiv test 19 juli og da hadde hatt sex med Y 10 og 17juli så tviler jeg på at han er pappaen, jeg har nemlig et sv.skap med hjelp av prøverørsmetoden bak meg. Og da fikk jeg satt inn ett befruktet egg 18/9-08. egget var da befruktet 5dager før... og jeg tok test 9 dager etter innsetting og den var negativ, men 2 dager etter dette altså på dag 11 etter innsetting var testen positiv. Det vil jo si at mitt embyo da var 16 dager gammelt... Så jeg tror at det er X som er far... Men dette er jo bare tipping og du får jo ikke svar med 100% sikkerhet før du tar en test.. OG uansett hvem som er far så tror jeg at han vil stille opp bare han får tiden på seg, og et helt sikkert svar på at det er han som er far til vidunderet! Vet om flere pappaer som har gitt klar beskjed om at han ikke vil stille opp, men som etter en stund er en super pappa som hjelper til med alt. Så ikke mist håpet på at babyen skal få ha en pappa i livet sitt.. Ikke enda iallefall.. Lykke til! Klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142720117-hatt-sex-med-to-hvem-er-far/#findComment-142722367
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2011 #3 Del Skrevet 30. januar 2011 I og med at du fikk positiv test så tidlig så vil jeg tro det er X som er far. Jeg vil anbefale å gå gjennom nav, da ordner de alt med tester og bidrag og slikt helt gratis. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142720117-hatt-sex-med-to-hvem-er-far/#findComment-142848580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå