nr 3 kanskje Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er sååå spent på hva graviditetstesten vil vise i begynnelsen av Januar 2011. Vi har hatt ubeskyttet sex denne måneden og håper på en liten spire. Min tidligere historie er at jeg har blitt gravid fort, men det er noen år siden. Er 29 år nå, men fortsatt fruktbar håper jeg! Hvis den er positiv, så er termin 15. september!
Kafo - julibaby12 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Du får ha masse lykke til Håper selv på positiv test nå i januar, spesielt siden svigerinna og moren min er gravid nå. Hadde vært fint å endelig få det til selv, men er ikke så veldig spent. Var spent de 2-3 første pp'ene. Er i 5'pp nå.
nr 3 kanskje Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Oi! Mor OG svigerinne! Det var jo spesielt! Du får ha lykke til du også! Blir spennende etter nyttårsaften og når helgen er omme. Da er det ikke mange dagene igjen til IKM. Måtte mensen bare holde seg langt vekke!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 håper og på positiv test i slutten av januar selvom mensen enda ikke har vist seg på 3 snart 4 måneder nå.. vil ha mensen
Kafo - julibaby12 Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Hehe, helt enig. Håper den holder seg laaangt bort. Takk =)
[Marie] Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er også spent på å teste i januar. Hvis min test er positiv, har kalkulator på nett sagt 15. september til meg også nr 3 kanskje, har du IKM den 4. januar også? Kjent noen symptomer ennå?
nr 3 kanskje Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2010 @ marie: Ja, jeg tror jeg har IKM rundt den 4. januar. Symptomer - tja, jeg har disse murringene som har kommet og gått i noen dager nå etter eggløsning. Jeg har ikke EL-slim lengre, så jeg tror ikke det er EL. Bittelitt ømme bryster, men ikke nevneverdig. Jeg har jo ikke pleid å kjenne etter sånt når jeg har gått og egentlig ikke tenkt så mye over ting når jeg ikke har planlagt graviditet. Så jeg synes det er vanskelig å kjenne etter. Jeg har vært trøtt, men det kan jo skyldes sene kvelder i julen. Så jeg er dritspent, men har liksom en feeling på at det er noe på gang. Luft i magen ja - men jeg vet ikke om det er fordi det er noe jeg har spist i disse dagene, om det er noe jeg pleier å være før mensen eller om det er et symptom. Du ra?
[Marie] Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Nei, det er vanskelig å skjønnen hva som er hva. Men jeg har smerter nederst i magen, som også går helt ned i bena. Luften i magen er nok julematen. Ingen ømme bryster, men hatt bitte litt utflod på den 3. dagen nå. Trøtt, og fryser og er varm om hverandre. Så får vi bare håpe at plagene er hyggelige symptomer. Prøver å vente med å teste til IKM. Lykke til til deg
Make№4 Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Har ikm 3-4 januar,siste mens 7 desember med EL rundt 20 desember. Testet med gr.test 7 dpo men negativ selvsagt,skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det,men man gjør så mye rart! Hehe.. Har hatt masse strekk og murringer i magen og sinnsykt vondt i korsryggen, men tror nok desverre TR kommer som vanlig til uka for har ofte slik vondt i tiden føre TR besøk også. Trøtt og sultfølelse jevnt over, men samt matlei og kvalm også,men alt dette hører jo julen til!;) Ønsker dere alle lykke til med testing og ikke minst... Ett Riktig Fertilt og Godt Nytt 2011!:-D
Metti er håpefull Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Eg e og ganske spent på testing i januar !! Har ømme pupper. Eg har hatt rar følelse i puppene kver pp ..men har vert helst i brustvortene men nå e det hele puppen .. Merkelige greier !
nr 3 kanskje Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2010 En ny dag med nye murringer. Ingen sterke murringer så jeg "dør" liksom, men jeg kjenner at det murrer. Jeg ser at blodårene rundt brystene er ganske markert, men jeg husker ikke om de er sånn ellers. Brystvortene er litt ømme, men i utgangspunktet har jeg ikke så mye følelser i brystvortene pga operasjon tidligere. Jeg aner jo ikke om jeg pleier å ha det heller. ALT HVA MAN GLEMMER!!!! Oppblåst deluxe, og det husker jeg at jeg IKKE pleier å være såpass lenge, men u never know. Lykke til til dere andre også! :-)))
Mammapudding Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 Ja jeg er også spent på¨ å teste i januar, 8.januar! Har ikke spesielt mange symptomer, men har hatt vondt og murringer i magen et par dager, samt kvalme 3 dager, men det var jeg rundt el forrige pp også. Ikke vondt lenger nå, men fortsatt murring. Merkelig følelse i underlivet også i dag. Men ikke vonde pupper eller noe annet. Alt for lenge til 8.januar Men samtidig så vil jeg ikke at jula og nyttår skal gå over så fort heller
nr 3 kanskje Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2011 heisann!! Jeg fant ut at jeg har 28 dagers syklus med å tenke tilbake i tid på siste mensturasjoner. Dvs at jeg hadde IKM i går - men uteblitt! :-))) Jeg har hatt murringer fortsatt og livmoren er laaaaangt oppe og neste gjemt seg og hard og lukket. Jeg har ikke tatt noen test ennå. Tok en test 1. januar for jeg klarte ikke å vente, men den var negativ. Jeg måtte teste helt frem til 10 dager over tiden med lille, før det kom positiv test. Nå har jeg bestemt meg - eller vi har bestemt oss for å teste på lørdag morgen. Da er mannen på årlig guttehyttetur og han føler at hvis han er i samme hus som meg, så gir han "bad luck". Så han ville heller ha en sms med mange babysmilies hvis det ble en positiv test. Han gruer seg så veldig. Han var gift i 8 år med ei før meg og de strevde med å få baby - det ble aldri noe baby. Men det var ikke han det var noe galt med - men henne. Hun kunne ikke få barn fant de ut - så han har dårlige minner om g-tester. Så det hadde jo vært o' stor lykke om vi smalt til på første forsøk! :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå