Gå til innhold

40% på Princess!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget meg utstyrsliste, og fikk litt hetta over alt vi "trenger" til babyen kommer!

Jeg har bekkenløsning og innimellom låsning, som setter meg ut av spill, så jeg er i gang med innkjøpene i tilfelle forverring senere i svangerskapet. :)

I dag shoppa jeg litt, og fant ut at Princess har 40% på alt i butikken! Kjøpte dundyne, sengetøy, laken,tisselaken, kluter og masse annet!

Bare et lite tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

je penger å spare der for de bevisste :)

jeg kjøpte laken og helseteppe idag..

Skrevet

Tusen takk for tipset, coockie<3maibaby<3. :)

Hadde ikke fått med meg dette tilbudet, men nå har jeg også vært å hamstret, dyne, sengetøy og diverse.

- På Lindex fant jeg ut at de hadde en del bodyer og små sparkebukser i nøytrale farver (og økologisk bomull) på 50 %, så har fått handlet masse idag. :)

Skrevet

Bare hyggelig =) må jo deles det som deles kan! Ikke gratis å få barn skjønner jeg ;)

Har vært på princess i dag også jeg! mannen gir meg opp snart!

Nå har jeg laken til seng og vogn+tisselaken. sprinkelbeskytter, håndklær, kluter, teppe i ull og et vanlig, dundyne, sengetøy, smekker.

På jysk fant jeg en 12pk med tøybleier (store 70x70) som er fine som gulpekluter, under hodet i senga/vogna osv. Pluss at de har smæ fine vaskekluter. 10pk til 30 kr :)

Og ja..masse salg på klær overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...