Gå til innhold

Bekymret for gravid utenfor livmor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg tenker mer og mer på det, føler meg nesten helt hysterisk snart.

Har noe smerter innmellom i magen og på sidene annhver gang, og litt mens aktig smerter.

Har beg å brekke meg på morningen og hvis jeg ikke får i meg mat fort nok når jeg blir sulten.

Har helt vanlig litt "gullig" utflod, men ikke noe jeg selv stusser ved.

Vet ikke hvorfor jeg fikk sånn plutselig panikk de siste ukene om at gull har satt seg et sted det ikke skal.

Noen andre som har opplevd dette og evt noen som sliter med dumme tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle symptomene du har er helt normale graviditetstegn :-)

Hvis ikke du opplever noe annet enn dette, så er det ikke noen som helst grunn til å tro at du har en ex.u.

Du har vel hatt IVF (antar jeg ut fra profilen din), og da skal du jo inn til tidlig UL. En av grunnene til at man får det er for å sjekke at graviditeten sitter der den skal. Hvor langt er du på vei?

Har du noen du kan snakke med? Her gjør du livet veldig vanskelig for deg selv, uten at det er noen grunn til det.

Skrevet

Skal til ul på ondag, og gru gleder meg til det.

Er veldig negativ av meg og tror ikke noe før jeg får se det.

Skrevet

hei

jeg har selv vaert gravid utenfor livmor... men vet du hva, alle de symptomene du beskriver kommer av hormon forandringer i kroppen....

hva er grunnen til at du er saa engstelig da....legene maa ta deg paa allvor naar du tror noe saannt... kan jo vaere livsfarlig for deg!!

men som oftest er det bare negative tanker... mest sannsynelig saa er du normalt gravid og kan glede deg over det... de fleste som blir gravid utenfor livmor faar ikke positiv graviditetstest en gang, pga at kroppen ikke produserer nok hormoner som til et normalt svangerskap!

krysser alle fingre for deg!!!

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...