Gjest Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har jo operert (i magen) før i full narkose og da ble jeg ekstremt kvalm, kastet opp og hadde mye luftsmerter som gikk opp i skuldrene. Blir man sånn etter epidural eller? Skal ha planlagt ks om 3 uker. Bør man tømme tarmen før? Er jo sikkert ganske vondt å trykke.
cilinik Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg tok KS nå (haste) og fikk spinalbedøvelse.(fikk epidural først, men siden ungen ikke ville ut ble det ks, så da tok de ut epiduralen og satte spinal i stedet) Ble ikke kvalm. Bare litt sånn frossen følelse. Har tatt narkose før 2 ganger og var ikke så veldig kvalm av det, men fikk da skikkelig frostanfall. Mulig du får klyster, som v vanlig fødsel, på sykehuset før de gir deg bedøvelse. Jeg har ikke problemer m å trykke og de første dagene så er ikke avføringen hard, den kommer kapoff:-D he he (vært slik på meg i alle fall). Masse lykke til og det går så fint. Kunne reise hjem dagen etter om jeg ville, men ble to dager for å være sikker. Agraffene (stiftene) tok de 5 dager etterpå. Så det grodde fint og fort. Kos deg m den lille når den kommer:-D
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 I infobrevet mitt stod det at jeg får med klyx hjem som jeg skal sette kvelden før ks. Heldigvis! Hvis ikke hadde jeg kjøpt det selv og gjort det.
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Kanskje like greit ja Ikke det første man har lyst til etter å ha blitt sprettet opp kanskje hehe
Reese Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Akkurat slik du beskriver hadde jeg det etter mitt planlagte snitt. Du får ikke epidural men spinal bedøvelse Trenger ikke bekymre deg for kvalmen, du får kvalmestillene. Jeg ble innlagt kvelden før snittet og måtte møte på føden for å få satt klyster. Jordmor vil nok hjelpe deg ganske mye i begynnelsen med å forklare deg hvordan du skal få ut luften ol. Mitt beste råd: Tiss HELE tiden. Det hjelper sinnsykt på etter riene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå