tussemor <3 <3 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er 4+6 idag og har så og si ingen skikkelige symptomer, og jeg skal kanskje ikke klage, men jeg blir litt redd. Jeg hadde en pitteliten spotting/blødning for to dager siden, og det lille jeg hadde av symptomer før den tid er nesten borte :S Sitter nesten og krysser fingrene for at kvalmen skal komme med ett smell iløpe av uka!! Jeg vil ha symptomer!! Jeg kjenner ørlite murring i magen og puppene er litt ømme, det er alt! ÆSJ
Allegodeting Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hei. Det er jo veldig forskjellig fra kvinne til kvinne hvor sterke symptomer man har. Det trenger ikke bety at noe er galt! Men hvis du er veldig bekymra kan du jo ta en telefon til legen, bare for sikkerhets skyld. Lykke til!
Nick2011 Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Jeg kjenner nå heller ingenting. Er 5 + 3 idag og skulle ønske jeg kjente noe. Har ikke ømme pupper lenger enn gang. Men får håpe det går bra. Skal på ul om to uker, men syns tiden går sakte....
tussemor <3 <3 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg skal ringe og bestille tidlig UL imorgen, jeg bare MÅ se om det er et lite hjerte som slår der inne. Håper å få en time om ca 1 uke, da er jeg i uke 7. Meg jenta mi ble jeg skikkelig kvalm i uke 5, så jeg "forventer" sikkert at det samme skal skje denne gangen. Hadde også et par småblødninger med henne, men det var senere i svangerskapet. Ellers husker jeg ikke når de forskjellige symptomene dukket opp. Håper virkelig at jeg får kjenne at jeg er gravid snart!! Lykke til på UL Nick2011
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Symptomene dine er vel på fest ett eller annet sted med mine. 5+3 i dag og merker ikke noe annet enn litt økt søvnbehov og litt utflod. Blir litt bekymret av hele greien jeg også. Ikke føler jeg meg noe gravid heller, hverken fysisk eller psykisk. Æsj.. Skikkelig pessimistisk i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå