Gå til innhold

Tidlig UL - utvendig eller innvendig?

Anbefalte innlegg

Hvilken erfaringer har dere? Husker ikke hva som ble gjort på min første ul i uke 7 mnår jeg gikk gravid med datteren min.. Det er vel kanskje ulik praksis, men føler ikke jeg har lyst at noen skal "tulle" oppi der, redd for å miste nok som det er. Kan vel kreve utvednig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142719529-tidlig-ul-utvendig-eller-innvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde innvendig i forrige svangerskap da jeg tok UL i uke 11.

Du kan jo prøve å kreve utvendig, men det er neppe fordi de synes det er gøy at de gjør det innvendig. Er nok en grunn. Etter det jeg har lest så må livmoren være godt over skambenet for at man skal kunne bruke utvendig. Det varierer vel sikkert veldig når det er.

Skjønner jo hva du mener da... hadde vært greit å slippe innvendig UL...

Men hvis man kan ha sex uten fare for å miste vil nok ikke en liten UL-elektrode utgjøre så stor risiko :-)

på min første ul var i uke 6+1, da var det selvfølgelig innvendig, men på min siste ul, uke 9+0 så hadde jeg bare utvendig!! jippi hehe,

de så alt sammen, at fosteret beveget seg og alt mulig, så man trenger ikke nødvendigvis vente så lenge før utvendig... hun spurte meg først og kunne ikke garantere at man kunne se noe utvendig, men fra nå av så blir det utvendig ja hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...