Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Endelig etter 7 dager på overtid ble jeg satt igang !:-) Skulle skrevet dette for en stund siden, men har ikke årket Dem tok vannet mitt kl 10.00 den 21 des! og kl 12.00 kom første rie! de kom hardt å fort å det var helt forferdelig, men så kom epiduralen! <3<3 å det vart såååå mye bedre!!:-)) men den hjalp ikke så mye i det hun skulle ut akkurat.. for det var drit vondt! ( sikkert for att jordmoren slo av epiduralen en stund før hun kom ut) Domme jordmor hehe men hun kom da ut til slutt! kl 15.20 så hun verden utenfor magen for første gang!:-) Og hun hadde jaggu meg lurt alle sammen! hun vart regnet som et lite barn HELE svangerskapet! å tillogme dagen før så sa ul-mannen att hun var liten å ikke kom til å bli større enn 3400g! Men alle sammen hadde nokk feil! før prinsessa i magen var hele 4340gram og 53 cm lang hun!!:-P Så var vi på føden til lillejulaften så for vi hjem akkurat i tide til og feire jul:-) Å hun er så klart verdens nydligste, å hun er så snill å god! sover om natta, skriker ikke å er bare bli og førnøyd:-) Lykke til til dere som enda venter, og takk for meg for denne gangen og !:-)
theamortil3 Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Gratulerer så mye! :-) Hørtes ut som en fin fødsel alt i alt...
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Gratulerer så mye med lille prinsessa! Litt av en julegave Kos dere masse i tiden fremover!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Gratulerer med jenta:) Deilig at det er overstått kan jeg tenke meg:) Kos dere masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå